Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 108
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Liten uppdate. Hadde ikke tid til å montere coilovers i dag men ein uppdate skal dere få :)

Har seg slik at eg har blitt BITT av ebay basillen :cry: så i dag fikk eg ein ukjent pakke fra Hong Kong. Pakken inneholdte ein 7' lcd sjerm, så den måtte monterest :)

1.

ab4m3ww09wzotz9y2ri9.jpg

2.

zvrbgi1x2z7cz67ex4ag.jpg

3.

7yvu00lpskilqiawj0t3.jpg

4.

ylpzvqr5tb43sjf1qepl.jpg

Fikk ikke testa ut sjermen idag siden eg mangler ein overgang på video out. Satser bare på at kvaliteten er grei :) Om det er noen som lurer så har eg ikke ein ekstern dvd i bilen. Spilleren som eg kjøpte har den funksjonen at den har ein video ipod out port så eg streamer filmene fra iphone eller ein usb. :)

Om noen er ute etter samme skjermen så har dere linken her :)http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=290510062902&viewitem=&sspagename=STRK%3AMEWNX%3AIT

Skrevet

Det ser veldig bra ut Heek P :-)

Trur jeg stjeler den iden fra deg, må få opp noen bilder me når du har fått ordne liv i skjermen. :-D

Ps: Ditta må du hjelpe mej me på bimma mi :-D

Skrevet

Endelig fekk eg gjort litt.

Dagen i dag, eller hvertfall litt av dagen gjekk til montering av coilovers. Er ikke mye som gjennstår før bilen er ferdig nå. Det som står igjenn er senkesettet bak og nye dekk på felgene.

wma2ordbhlm2xq8shu6y.jpg

u25v2c0mh6jnwe8wuf5c.jpg

7brohuuxlqt5qlcx1lg6.jpg

aweetm8bn31008oaszx2.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...