Håvard P Skrevet April 16, 2011 Forfatter Skrevet April 16, 2011 Meget bra Heek P stå på! Takk. Regner med 5-serien din skal bli bra nå med m5 front peter
Bergerson Skrevet April 16, 2011 Skrevet April 16, 2011 Stemmer blir vell å ordne det på slutten på turen + nye lykter å svarte nyrer
Håvard P Skrevet April 16, 2011 Forfatter Skrevet April 16, 2011 Liten uppdate. Hadde ikke tid til å montere coilovers i dag men ein uppdate skal dere få Har seg slik at eg har blitt BITT av ebay basillen så i dag fikk eg ein ukjent pakke fra Hong Kong. Pakken inneholdte ein 7' lcd sjerm, så den måtte monterest 1. 2. 3. 4. Fikk ikke testa ut sjermen idag siden eg mangler ein overgang på video out. Satser bare på at kvaliteten er grei Om det er noen som lurer så har eg ikke ein ekstern dvd i bilen. Spilleren som eg kjøpte har den funksjonen at den har ein video ipod out port så eg streamer filmene fra iphone eller ein usb. Om noen er ute etter samme skjermen så har dere linken her http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=290510062902&viewitem=&sspagename=STRK%3AMEWNX%3AIT
Bergerson Skrevet April 17, 2011 Skrevet April 17, 2011 Det ser veldig bra ut Heek P Trur jeg stjeler den iden fra deg, må få opp noen bilder me når du har fått ordne liv i skjermen. Ps: Ditta må du hjelpe mej me på bimma mi
Håvard P Skrevet April 18, 2011 Forfatter Skrevet April 18, 2011 Endelig fekk eg gjort litt. Dagen i dag, eller hvertfall litt av dagen gjekk til montering av coilovers. Er ikke mye som gjennstår før bilen er ferdig nå. Det som står igjenn er senkesettet bak og nye dekk på felgene.
Håvard P Skrevet April 19, 2011 Forfatter Skrevet April 19, 2011 Sitter her å lurer på om eg skal montere bakrutesenker.. Hva mener dere ?
Håvard P Skrevet April 19, 2011 Forfatter Skrevet April 19, 2011 Da var bilen senka framme Kommer nye bilder i mårra nor eg er ferdig bake
Håvard P Skrevet April 19, 2011 Forfatter Skrevet April 19, 2011 D ser altså meeeget strøkent ut! Tusen takk må få monter m3 skjørta .... Tenker det blir bra
dav-a Skrevet April 19, 2011 Skrevet April 19, 2011 Herlig! Stå på som bare det, for dette ser bra ut Elsker E36 og E46 i den type farge!
Håvard P Skrevet April 21, 2011 Forfatter Skrevet April 21, 2011 Endelig ferdi å montere coilovera . Må bare få gummi på felgene :)Skal ordne bilder nor eg kommer hjem !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå