Eivindmo Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 Hei, skal nå justere ned min e46, men problemet jeg støtte på er at når jeg skal skru ned justerings mutteren til fjæren, er det såpass stort spenn på fjæren at selve gjengekoppen, følger med rundt. har ingen måte å få holde igjen den på.. har prøvd 3 fjærklemmer men ingen passer. noen tips?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 gjengekopp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivindmo Skrevet April 14, 2011 Forfatter Share Skrevet April 14, 2011 gjengekopp? Hehe, legger ved et bilde. så sjønner du nokk hva jeg mener.. (den som er merket i rød ring) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 stort spenn på bakfjær på en e46 som er løfta opp????? det har jeg lite tro på. om det mot all formodning stemmer, løsne stabilisatorstag, da kan du dra ned opphenget såpass mye at man kan ta ut ei org fjær for hånd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter`n Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 Prøv kanskje med noe smøring på gjengene, WD40 brukte jeg på mine coilovers. Lakkerte gjenger kan nok være litt seige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 aha, tenkte på fram demperene jeg Den der slet jeg veldig med å justere også, jeg tok de alltid ut også rengjorde de og justerte de før jeg monterte igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivindmo Skrevet April 14, 2011 Forfatter Share Skrevet April 14, 2011 ja har selfølgeli rengjort jengene og smurt di godt,men får prøve i morgen å holde igjen med en sjikkeli vannpumpetang, om ikke det fungerer, ja da tar jeg ut hele demperen å juster i ønsket høgde å monterer igjen. Hadde bare håpet noen hadde et godt tips.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 rettelse, jeg mente naturligvis løsne demperen i bunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå