Haug530D Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 Tror det er en fordel å ta med kassen, en ting er å ta av kassen for å skifte klutch eller noe men å skulle sentrere hele motoren inn på kassen etterpå det tror jeg ikke er så lett. Dessuten så virker det som om de fleste som bytter motor på disse bilene tar med hele kassen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 Morn du Jeg kan jo sikkert dele mine erfaringer her jeg og da jeg har gjort dette snørrogførti ganger.. Jeg har gjort dette med begge metodene, men foretrekker å ta med kassen ut. Fronten skrur jeg også ut siden det ikke tar mange minuttene og plassen man får tilgjengelig er gull verdt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet April 16, 2011 Forfatter Share Skrevet April 16, 2011 Morn duJeg kan jo sikkert dele mine erfaringer her jeg og da jeg har gjort dette snørrogførti ganger.. Jeg har gjort dette med begge metodene, men foretrekker å ta med kassen ut. Fronten skrur jeg også ut siden det ikke tar mange minuttene og plassen man får tilgjengelig er gull verdt. Da får jeg vell ta den ut da Bare få henta motoren nå så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vegard- Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 Tok du ut med kassa da eller uten? med kassa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet April 17, 2011 Forfatter Share Skrevet April 17, 2011 ok. Må jeg løsne kassa inni bilen ved girspaken da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakvaag Racing Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 Nei. du må løsne mellomakselen fra hardy koplingen under bilen, og løsne giroverføringsstaget og girspake holderensom sitter fast i bakkant av kass, så løsner du traversen som Kassa er skrudd i bilen med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet April 17, 2011 Forfatter Share Skrevet April 17, 2011 ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet April 17, 2011 Forfatter Share Skrevet April 17, 2011 Passer svinhjulet fra 2l til 2,5 liter? Eller må jeg bruke det som følger med? Og er de noe spesiel jeg må tenke på når jeg ska montere dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakvaag Racing Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Ville tro at di er like, men vist det står et på Motoren du henter er det vel ingen grunn og sette på det fra orginal motoren, dessuten trenger du ikke og røre svinghjulet for og bytte clutch. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakvaag Racing Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Ihenhold til delekatalogen er di like, Men hadde vurdert og skaffe et massivt svinghjul vist det var mulig i forhold til et Dualmass svinghjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet April 18, 2011 Forfatter Share Skrevet April 18, 2011 Ihenhold til delekatalogen er di like, Men hadde vurdert og skaffe et massivt svinghjul vist det var mulig i forhold til et Dualmass svinghjuleSkala Skal sette cluitchrn fra min . Cluchen er god der der så nmå vbarer få nbytta om ' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakvaag Racing Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 OK, Men sjekk svinghjulet nøye da, for Vibrasjonen fra et ødelagt dualmass svinghjul er ufattelig irriterende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet April 19, 2011 Forfatter Share Skrevet April 19, 2011 Fikk med svinghjul allikevell så da bruker jeg det som står på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet April 23, 2011 Forfatter Share Skrevet April 23, 2011 Vil bare si til andre som vil gjøre denne jobben. Trenger bare og bytte lmm og motor Resten var plankekjøring. Gjorde det for første gang og vil tippe det tok ca 10 timer fra første til siste skrue med 2 mann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakvaag Racing Skrevet April 23, 2011 Share Skrevet April 23, 2011 Tok du ut girkassen eller lot du den stå i ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå