ESveen Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Snedig at det ikke står en dritt på gsbildeler.no om treffet Men regner med at de er klar over at vi møter opp Ja, det er de som holder treffet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Ja det var jo ment som en spøk da. Poenget var at jeg ikke kunne finne noe program for treffet, men måtte inn på bimmers for å få tak i det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2011 Ja det var jo ment som en spøk da.Poenget var at jeg ikke kunne finne noe program for treffet, men måtte inn på bimmers for å få tak i det. Det er en plakat om treffet i butikken til GS i Trondheim. Står på disken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Bump, viktig å holde liv i tråden slik at flest mulig for sett denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGN90 Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 ingen som tilfeldigvis har en radiator til e34 ligganes da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Ja det var jo ment som en spøk da.Poenget var at jeg ikke kunne finne noe program for treffet, men måtte inn på bimmers for å få tak i det. Beklager, svarte litt kjapt i går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vanilla_ninja Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Min deltakerfrekvens på forumet er fryktelig ujevn, men jeg tror jeg skal klare å komme meg på treff. Jeg kan ikke skilte med henger, men bilen har da i hvert fall endelig skikkelige sommerhjul. Snakkes på lrødag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knuiser87 Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Får vel dra bmw'en tidlig opp den morgenen og gi den en vask før treffet ill be there! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 Begynner å nerme seg nå. Så imorgen blir det full rengjøring av bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 bump =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGN90 Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 må nokk meld avbud æ:/ vannpumpa mi e defekt:/ med mindre noen klare å host opp en vannpumpe ganske fort:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 må nokk meld avbud æ:/ vannpumpa mi e defekt:/med mindre noen klare å host opp en vannpumpe ganske fort:P Har kjørt 3 år med ei jeg kjøpte på mekonomen. Ringer du dem i kveld (du har 15 min på deg), så mulig de ordner deg en vannpumpe Tar jo 15 min å bytte (hvis man ikke regner med lufting av kjølesystemet, haha) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGN90 Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 hehe, er mulig jeg får taki en fra biltema i morgen;D luftinga av systeme tar jo bare 2min da:P det er simpelt:P men vanskelier å få taki vannpumpa:P men ska sjekke om æ får den te før søndagen:D det er målet mitt:D men skal ihvertfall ikke handle på mekonomen som er dyrer enn gs xD å kosta væll en 430kr på biltema:D biltema får dugg:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 Klar for treff? Da skal jeg ut å vaske bil iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå