JTS77 Skrevet April 22, 2011 Skrevet April 22, 2011 Feilen vart sletta, men den kom att. Så den er konstant ja! Trur nok også sjølv at det her er 2 feil, ein med asc/abs og så noko med girkasse! Nokon som veit meir om det elektoniske gass spjeldet? vist det er feil på speedsensoren venstre bak så går gearkassen din i nødmodus. gearkassen veit ikke hvor høy hastighet du har. vist du har bytta den så må du mål sensoren i fra modulen for å sjekk om du har ledningsbrud. sjekk også den grei å lag spenning ved å roter på hjulet. den kan var for stor avstand fra triggeren eller defekt trigger også. men du kan også ha en speedsensor feil på gearkassen din også. fikk du les ut feilkode på motor/gear/ABS/grundmodullen? Men hvis feilen kommer opp igjen uten at bilen har flytta seg etter den er blitt sletta kan du utelukke speedsensor. Dessverre, er det nok abs/asc modulen din. Hvis feilen kommer tilbake etter en prøvetur (hjulet snurrer) kan det være speed sensor eller modul. Evt begge.
kneta Skrevet April 22, 2011 Forfatter Skrevet April 22, 2011 Er det nokon som har bilder av abs/asc modul slik at eg er heilt sikker på kva for del det er snakk om?
Otis Skrevet April 22, 2011 Skrevet April 22, 2011 http://www.bimmerfest.com/forums/showpost.php?p=4205801Defekt ABS modul utifra det jeg fant ihvertfall. Antar at du IKKE har giddet å lest denne tråden som jeg så fint linket til, som absolutt er veldig relevant?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå