mudbug Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 Hei! Jeg skal skifte toppdekselspakning. Jeg lurer på hvordan man skal skrue inn deksel. Må men skrue inn dekselen som jeg tegner på bilde?? Takk for rådet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 Må ikke det nei. Jeg har bytta mit mange ganger og det har gått greit selv om jeg ikke stramma sånn. På toppakninga er det litt annerledes dog. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet April 17, 2011 Forfatter Share Skrevet April 17, 2011 Så mener du at du begynner med en og skruer rund en etter en (med klokka)??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 Så mener du at du begynner med en og skruer rund en etter en (med klokka)??? Bør helst skru det til sånn som du har tegnet det opp ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet April 17, 2011 Forfatter Share Skrevet April 17, 2011 Så mener du at du begynner med en og skruer rund en etter en (med klokka)??? Bør helst skru det til sånn som du har tegnet det opp ja. Takker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 bruk også gjerne en stripe pakning på tube i hvert hjørne som en ekstra sikkerhet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå