Gå til innhold

APedersen • OEM-Look E38 728i • E53 X5


 Share

Anbefalte innlegg

Et tips til det øverste av de to, ta det i vinkel så du får kanten av bildet helt rett med kanten av bilen, eks. her vil det si kanalen, små detaljer som gjør bildene enda bedre ;) men bra bilder og bra redigert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært lite oppdateringer her i det siste, har ikke gjort stort annet enn å satt i LED-Parklyspærer.

Ble ikke FK Highsport allikevel pga. FK ikke hadde delene for å sette sammen settet jeg skulle ha, så fikk jeg en skikkelig glad-melding fra Remi Berg igjen som sa at han hadde fått tak i ny leverandør for coilovers til bl.a E38.

Et sett som heter Lowtec HiLOW 9.2, var billigere også :D

Skal sette i H3 LED lærer i spredere i morgen også, kommer et bilde da.

Noen bilder jeg har tatt/redigert i det siste:

Redigert med en effekt i Photoshop CS5, måtte lage ny bakrunn til pc'n :D

0g68hu9gjc5cvbt07wvj.jpg

dz55t2oyinzzuvnfd08f.jpg

tgbjmjchm80fhlkrbwhe.jpg

LED-Parklyspærer:

jfhusb5opu1rk6is8h8n.jpg

Kompis sin LOW E36 :)

7io0dhdzfe9h2gj9x5qo.jpg

951hv9nuynnhkhkdh69w.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis lånte bilen forrige helg bare en tur i gata mens jeg var ute på livet, så ble han stoppa med sotinga og fikk mangellapp, fikk 1 uke på å ta vekk sotinga men har enda ikke gjort det, har veldig lite lyst og vurderer å skjære til plexiglass for å ha på visninga? Eller bytte ruter om jeg finner noen.. Betalte ganske mye penger for dette og er så sinnsykt kjipt når jeg ser andre som har kjørt med dette i år og dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sinnsykt kjipt det der jeg og en kompis tonet rutene rundt hele jeg har mine fortsatt, han fikk mangellapp 10 dager etter vi hadde gjort det.

han lånte ruter fra en annen venn av oss og firmaet som gjorde jobben for oss byttet før visning og tilbake etter visning gratis for han. knall service der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...