Gå til innhold

APedersen • OEM-Look E38 728i • E53 X5


 Share

Anbefalte innlegg

Ikke sjekket på min. Men jeg har bare 1 luftfilter på min. Er vel S62 som har på begge sider. Men det er jo E39, men. Mitt luftfilter er på motsattside enn på 728. Så kan nok hende det er noe til andre siden. Er hvertfall åpent hull bak blinklyset mitt som gikk inn i luftfilterboksen. På 728'n min var det et lokk der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 esker med ren glede!

 

I dag fikk jeg endelig de 4 pakkene jeg har ventet på en stund :) Har prøvd dem på, med 25mm spacer foran og 30mm bak, slik at alle fire er ET-5, men tror nok jeg må gå opp til ET0 eller ET5 for at dette skal bli bra.

 

Går ellers mest å venter på deler om dagen, men vi starter på nedslipinga i morgen og kjenner det blir greit å komme i gang med det :) Skal hente en pakke i morgen som jeg tror er pollenfiltere, venter ellers på den store pakken fra Tyskland med deler (forrige side), samt endestussene og fester til frontfanger (begge sider). Blir nok også å bestille dekk i løpet av helga så jeg forhåpentligvis har dem i løpet av neste uke, hvor jeg antakeligvis går for Nankang NSII i 265/35 og 235/40.

 

Får vel hive ut litt bilder fra dagens gleder :) Dette er da altså Varrstoen ES6 i 19x9,5 og 19x11.

 

j7N7KVj.jpg

 

E9INcq8.jpg

 

SfV0R3d.jpg

 

DQYuRY4.jpg

 

RwcOZNL.jpg

 

0YOP1VJ.jpg

 

xsW5Ttm.jpg

 

chudRYi.jpg

 

HYtGAVo.jpg

 

Miller approves :)

 

post-62858-0-62058400-1407544663_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett tråden din før nå, men skal ta meg tid til å lese gjennom mer i fremtiden. 

 

Mye fin inspirasjon, liker mye av det du har gjort!  \:D/

 

Tusen takk! :)

 

Flott bil du har :) Blir bra med de nye hjula

 

Takk takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...