Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
ser ut som jeg må investere i nye skilter i hvertfall. håper det er mulig og få tak i plastskilter enda, likte de best

Hehe, ja det var det jeg håpet jeg skulle få når jeg bestilte dem i sommer :P

Strøkent!

Mener det kun er alu skilt nå faktisk!

Takk skal du ha :D

Skrevet

Gode nyheter :D

Ringte til Østbyen Bil i dag der bilen står, og da hadde dem funnet ut en god del ting :)

- Motorproblemet er veivsensor, den tenkte jeg at jeg skulle bestille å bytte selv, men den ville ikke starte når en arbeidskollega skulle hente den etter den hadde stått ute en stund så da ringte jeg å spurte om pris på veivsensor og montering; 2160kr, så den blir bytta i morgen forhåpentligvis :)

- Strømproblemet er GM (Grunn Modul/General Modul) som er gått, den sitter visst bak hanskerommet og den skal jeg bestille fra Ebay asap.

- Hadde hatt feilkode på LMM for en stund siden, så erstatningen var ikke forgjeves :)

- Dem bytta språket fra Tysk til Engelsk :)

Dette var alt jeg husker fra telefonsamtalen, men får forhåpentligvis hentet bilen i morgen og da har jeg alt svart på hvitt, det kom hvertfall på 1840kr, altså totalt 4000kr for å finne ut alle feil++ og bytte veivsensor, det synes jeg ikke er ille :)

:D

Skrevet
Bra det ordner seg :applause:

Husk at GM må (om)programmeres til din bil :wink:

Jess :D Ja, har hørt det, men det kan jeg vel ikke gjøre selv?

veivsensor kunne du fått billig av meg :P

Hehe ja, tenkte på det, men får den forhåpenligvis ferdig i morgen allerede, og jeg hadde ikke mulighet for å hente bilen på henger heller så det ble den mest fornuftige løsningen :)

Skrevet
Denne er veldig veldig flott :-) godt jobba!

Tusen takk :D Alltid gøy å høre slike tilbakemeldinger!

når den ikke vil starte med gåen sensor, trø gasspedalen i bunn og så kinner du ;)

Mener jeg har prøvd det :P Den må være komfortabel i et greit temperert rom en stund for å starte, men håper det ordner seg i morgen :)

Skrevet

MOTOR = GOD

Da har jeg vært å henta bilen, og nå kjenner jeg det gode drag igjen :D Totalprisen ble 3600kr og er storfornøyd med det :)

Nå er det startern, den slår ikke inn når bilen er på driftstemp da den sikkert har fått litt peising nå som veivsensoren har vært ødelagt, så den må vel byttes :P

Så skal jeg bestille General Modulen fra Ebay i dag tenkte jeg, en bekjent hadde samme problemet og da var det er relé i BMWGM5 modulen (E46), og E38 bruker GM3 så må vel bare bestille den antar jeg, hvis jeg ikke bare kan erstatte reléet, mulig det blir litt mer jobb :P Når jeg får boksen må vel denne programmeres, noen som vet hvor jeg kan få gjort det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...