Gå til innhold

APedersen • OEM-Look E38 728i • E53 X5

Share

Anbefalte innlegg

ser ut som jeg må investere i nye skilter i hvertfall. håper det er mulig og få tak i plastskilter enda, likte de best

Hehe, ja det var det jeg håpet jeg skulle få når jeg bestilte dem i sommer :P

Strøkent!

Mener det kun er alu skilt nå faktisk!

Takk skal du ha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode nyheter :D

Ringte til Østbyen Bil i dag der bilen står, og da hadde dem funnet ut en god del ting :)

- Motorproblemet er veivsensor, den tenkte jeg at jeg skulle bestille å bytte selv, men den ville ikke starte når en arbeidskollega skulle hente den etter den hadde stått ute en stund så da ringte jeg å spurte om pris på veivsensor og montering; 2160kr, så den blir bytta i morgen forhåpentligvis :)

- Strømproblemet er GM (Grunn Modul/General Modul) som er gått, den sitter visst bak hanskerommet og den skal jeg bestille fra Ebay asap.

- Hadde hatt feilkode på LMM for en stund siden, så erstatningen var ikke forgjeves :)

- Dem bytta språket fra Tysk til Engelsk :)

Dette var alt jeg husker fra telefonsamtalen, men får forhåpentligvis hentet bilen i morgen og da har jeg alt svart på hvitt, det kom hvertfall på 1840kr, altså totalt 4000kr for å finne ut alle feil++ og bytte veivsensor, det synes jeg ikke er ille :)

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det ordner seg :applause:

Husk at GM må (om)programmeres til din bil :wink:

Jess :D Ja, har hørt det, men det kan jeg vel ikke gjøre selv?

veivsensor kunne du fått billig av meg :P

Hehe ja, tenkte på det, men får den forhåpenligvis ferdig i morgen allerede, og jeg hadde ikke mulighet for å hente bilen på henger heller så det ble den mest fornuftige løsningen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er veldig veldig flott :-) godt jobba!

Tusen takk :D Alltid gøy å høre slike tilbakemeldinger!

når den ikke vil starte med gåen sensor, trø gasspedalen i bunn og så kinner du ;)

Mener jeg har prøvd det :P Den må være komfortabel i et greit temperert rom en stund for å starte, men håper det ordner seg i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MOTOR = GOD

Da har jeg vært å henta bilen, og nå kjenner jeg det gode drag igjen :D Totalprisen ble 3600kr og er storfornøyd med det :)

Nå er det startern, den slår ikke inn når bilen er på driftstemp da den sikkert har fått litt peising nå som veivsensoren har vært ødelagt, så den må vel byttes :P

Så skal jeg bestille General Modulen fra Ebay i dag tenkte jeg, en bekjent hadde samme problemet og da var det er relé i BMWGM5 modulen (E46), og E38 bruker GM3 så må vel bare bestille den antar jeg, hvis jeg ikke bare kan erstatte reléet, mulig det blir litt mer jobb :P Når jeg får boksen må vel denne programmeres, noen som vet hvor jeg kan få gjort det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...