APedersen Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Er sikkert ikke noe sinnsyk temperatur ved vanlig kjøring på selve calipperne, varmen legger seg i skiva og i klossene Nei, har jo ikke særlig gromme bremser selv da, men vurderer nye skiver i tillegg til lakking av calippere Elsker fargerikt understell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Ja, er gromt med farger! sålenge det er gjennomført da! ble veldig usikker på hvor store(eller små) bremsene mine er :S men blir nok noe farge iallefall er kun for i år, da jeg skal ha nye bremser til nesteår nyere og støøøørre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Synes du skal ha dem svarte/nøytrale Tror ikke det blir helt bra når man bare ser små deler av den igjennom felgene. Bruk heller pengene på dette hvis det trengs: http://viewitem.eim.ebay.no/CREAM-Leath ... 23761/item Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Men har så lyst å gjøre noe annerledes :P :P Nå fikk jeg også mail om at delene fra KOED er sendt etter tre uker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Trenger ikke varmelakk;) det som er med de fleste varmelakker er at de trenger veldig høye temperaturer for å herde, kommer de ikke opp i den temperaturen vil de ikke herde, og lakken vil holde dårligere, enn en vanlig lakk som herder ved 20 grader. -Mener jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Da har jeg prøvd å feilsøkt litt mer på telefonkretsen, og sikringa som smeller er sikringa til telefonen som er nr.70, men nr.46 som er til Radio og Bordmonitor er også med på den kretsen. Jeg har prøvd å kobla ut kontaktene bak telefonen i midtarmlene, boksen i C-stolpen til høyre som er til telefonen og antenneforsterkeren i venste C-stolpe som er til Radio, men sikringa smeller fortsatt.. Vet jo at radiosignalet i bilen er elendig, så tenkte kanskje det kunne være radiokretsen som er kortsluttet en plass, noen idéer?? Er jo begrenset med folk som kan noe med E38 her på forumet men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Da har jeg delvis funnet feilen, prøvde å dra ut COM-kontakten til SIM-kort boksen bak i bagasjerommet, og da smalt ikke sikringen lengre Åpna boksen, men var ikke noe som så svidd ut på kretskortet, så må vel være kablene til den boksen, men da må jeg jo ut med ganske mye for å feilsøke, kan jo begynne i bagasjerommet da, men er jo ingen plasser hvor de kablene er utstatt for noe særlig slitasje, så vet ikke helt hvor jeg skal lete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Ja, er gromt med farger! sålenge det er gjennomført da! ble veldig usikker på hvor store(eller små) bremsene mine er :S men blir nok noe farge iallefall er kun for i år, da jeg skal ha nye bremser til nesteår nyere og støøøørre Ja, er gromt! Store har du nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Ja, er gromt med farger! sålenge det er gjennomført da! ble veldig usikker på hvor store(eller små) bremsene mine er :S men blir nok noe farge iallefall er kun for i år, da jeg skal ha nye bremser til nesteår nyere og støøøørre Ja, er gromt! Store har du nå da? det er standard, husker ikke størrelsen, i tillegg har jeg spacere, så bremsene vil ikke synes altfor godt, men det er jo like greit, så blir de ikke altfor oppmerksomhetstiltrekkende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 Ahaa, ja stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2012 Fikk fiksa et steinsprang i går på en lokal bilforhandler gratis, forsikringssak Så har jeg fått film hos Fredrikwake som sannsynligvis havner på hovedlyktene Sprederne er også litt mørkere enn hovedlyktene så tror det skal bi bra, er gromt i kombinasjon med US-blink Båten og bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2012 Litt bilder fra forrige lørdag når jeg bytta stabstagledd Og et par bilder fra nå kl 3 Nydelig vær ute nå, passer bra i og med at jeg kjører på ACR sommertreffet i morgen Alle som dro dit i dag måtte igjennom Fauske, så var maaange gromme biler å se på, hadde bare lyst å slå følge Har en plan om takstativ på når jeg kjører dit, med vannskia jeg modda til og et par campingstoler ellerno Vi får se hvordan det blir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 Digg utsikt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 Smell på lyktefilmen asap Når kjører du til ACR? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2012 Digg utsikt!! Jepp! Flott plass Smell på lyktefilmen asap Når kjører du til ACR? Er ikke helt sikker på hvordan jeg skal gjøre det, men ja du får hjelpe meg ellerno Kjører ca kl 4 i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå