APedersen Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2012 Jepp Gjelder jo selvfølgelig alle motorer at dem skal ha temp før man gir på, men wankelen er mer følsom på akkurat det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 men siden det er bare 2 ting som snurrer i motoren så skal ikke det være noe problem. Er nok enkle motorer og forhålde seg til, spennende å lære seg helt nytt prinsipp og Der tar du ganske så feil. Er to rotorer ja, men laangt fra enkle å forholde seg til hvis noe går åt skogen. Men denne blir sikkert å vare Hehe. Mener at alt er enkelt å forholde seg til hvis man forstår seg på dem. Når man aldrig har rørt en wankel motor så blir det noe annet ja, vil ikke si jeg tar feil der Kurt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2012 Men slik vil det jo alltid være, man vet jo ikke alt om en ting ved første øyekast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 Men slik vil det jo alltid være, man vet jo ikke alt om en ting ved første øyekast Stemmer det. Kan ikke si jeg er god på wankel nå, men etter litt skruing når du kjører av banen så forstår jeg nok mere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2012 Skrudde opp 30mm i går da jeg vil ha tilbake tyskerstuket og kjøreegenskapene, var så jævlig bumpy bak og knirka en del Bilen spora noe jævlig bak pga camberen, så ble litt vinglete, men ble mye bedre å kjøre nå pluss at mesteparten av knirkinga stakk Tok også av takstativet, legger ut bilder senere, har bare bilder av dekkene Sucks to roll hard? Passe slitt, må vel bare fikse meg nye dekk en dag selv om økonomien ikke strekker heeelt til nå som jeg har innvestert i banebil Litt flere bilder av rx7'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2012 Men slik vil det jo alltid være, man vet jo ikke alt om en ting ved første øyekast Stemmer det. Kan ikke si jeg er god på wankel nå, men etter litt skruing når du kjører av banen så forstår jeg nok mere Hehe, jepp Skal vel klare å lese meg til litt kompetanse også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 Du må justere toe-in bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 et annet triks er å snu bakhjulene, før det blir som dette, slik at du sliter litt på begge sider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 RX'n har potensiale, bare få lakkert felga eller bytta dem ut! Åssen fungerer den? Specs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 et annet triks er å snu bakhjulene, før det blir som dette, slik at du sliter litt på begge sider Blir det ikke feil rulleretning på dekkene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 Må flytte dekka over på motsatt felg Snur man dekka så blir det som martin påpeker feil rulleretning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 problemet med det er at da stikker korden ut, og du må på teknisk og risikerer bot hvis du blir stoppet, er du uheldig mister du også skiltene, en bekjent som gjorde det.. så når du kjører sånt som bilen din så bruker du penger på nye dekk spør du meg.. dekk og bremser er ikke noe man skal spare på, missforstå meg rett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 og ved kjøp av nye dekk, juster cambern bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 og toe-in/out, når du sliter så lite ellers på dekket så tror jeg nok den trenger en liten adjustment Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 Slites bakdekkene dine på innsiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå