Gå til innhold

APedersen • OEM-Look E38 728i • E53 X5

Share

Anbefalte innlegg

men siden det er bare 2 ting som snurrer i motoren så skal ikke det være noe problem. Er nok enkle motorer og forhålde seg til, spennende å lære seg helt nytt prinsipp og ;)

Der tar du ganske så feil. Er to rotorer ja, men laangt fra enkle å forholde seg til hvis noe går åt skogen. Men denne blir sikkert å vare :)

Hehe. Mener at alt er enkelt å forholde seg til hvis man forstår seg på dem. Når man aldrig har rørt en wankel motor så blir det noe annet ja, vil ikke si jeg tar feil der Kurt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrudde opp 30mm i går da jeg vil ha tilbake tyskerstuket og kjøreegenskapene, var så jævlig bumpy bak og knirka en del :P Bilen spora noe jævlig bak pga camberen, så ble litt vinglete, men ble mye bedre å kjøre nå pluss at mesteparten av knirkinga stakk :D Tok også av takstativet, legger ut bilder senere, har bare bilder av dekkene :o

Sucks to roll hard?

2s6vg2t.jpg

byd1j.jpg

Passe slitt, må vel bare fikse meg nye dekk en dag selv om økonomien ikke strekker heeelt til nå som jeg har innvestert i banebil

Litt flere bilder av rx7'n :)

5o8k10.jpg

hssz9f.jpg

2he9emb.jpg

2cygl7o.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men slik vil det jo alltid være, man vet jo ikke alt om en ting ved første øyekast

Stemmer det. Kan ikke si jeg er god på wankel nå, men etter litt skruing når du kjører av banen så forstår jeg nok mere :D

Hehe, jepp :D Skal vel klare å lese meg til litt kompetanse også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

problemet med det er at da stikker korden ut, og du må på teknisk og risikerer bot hvis du blir stoppet, er du uheldig mister du også skiltene, en bekjent som gjorde det.. så når du kjører sånt som bilen din så bruker du penger på nye dekk spør du meg..

dekk og bremser er ikke noe man skal spare på, missforstå meg rett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...