Kjexx Skrevet Juni 29, 2012 Share Skrevet Juni 29, 2012 Men da blir den jo ødelagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2012 Mine var heller ikke noe problem å ta av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Gidder ikke ha noe mellom Enten lavest eller høyest Meget fornuftig innstilling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Øy.. Hvordan fikk jeg av fangerne igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2012 Gidder ikke ha noe mellom Enten lavest eller høyest Meget fornuftig innstilling Hehehe Øy.. Hvordan fikk jeg av fangerne igjen? Fangerne? Har ikke hatt av fangerne på min, men er vel to torx skruer under frontfangeren du kan begynne med om jeg ikke tar helt feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2012 Tror jeg skal få senkesettet godkjent nå, bra salgsargument til senere. Noen som vet hva høyden må være for å få det godkjent? Gidder ikke å må stille en ekstra gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 Tror jeg skal få senkesettet godkjent nå, bra salgsargument til senere.Noen som vet hva høyden må være for å få det godkjent? Gidder ikke å må stille en ekstra gang Står vel endel mål i papirene dine du må være innenfor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 Innenfor TUV, og så må du komme deg opp på bukken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2012 Hehee, vet jo verken hvordan vinkel dem har på bukken eller hvor høy den er førsåvidt Men om jeg hever den 4cm rundt om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 Jeg måtte stille mine fult opp for å få den i lovelig høyde. Er maks 25cm opp til grøftelys, og 50cm opp til hovedlys. Laveste punktet på bilen må ikke være lavere enn 11cm. Bilen må heller ikke subbe v/ full sving osv osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 11 cm-regelen gjelder ikke lenger (heldigvis). Se her. Fin bil du har, APedersen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2012 Ahaaa Takk skal du ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juli 8, 2012 Share Skrevet Juli 8, 2012 du må jo bare justere den innafor godkjent høyde ifølge TuV papirene og vise den med det, men todde denna var godkjent med senken jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2012 Ja det står vel kanskje i TUV papirene jeg fikk med? Nei, stilla den ned dagen jeg fikk det på, så har det liksom aldri blitt at jeg har godkjent det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juli 8, 2012 Share Skrevet Juli 8, 2012 Å, nice at 11cm regelen ikke gjelder lenger. Har stilt coiloversene mine max opp, og likevell så klarer den ikke 11cm regelen. Så da er det kanskje håp. Skal godkjenne min til tirsdagen. Stilte den opp på onsdagen, og må si jeg savner å ha den lav. Er nesten litt flau av å kjøre den så høy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå