Kjexx Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Hvorfor må du bo så langt vekk. Skulle hatt photoshoot med begge bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 4, 2012 Forfatter Share Skrevet August 4, 2012 El Mafioso Haha Hvorfor må du bo så langt vekk. Skulle hatt photoshoot med begge bilene Ja, si det Suger i nord i grunn, har hatt 5 dager med kombinert klar himmel med sol og varme........................................... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 4, 2012 Share Skrevet August 4, 2012 Den så søt ut på første bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 4, 2012 Forfatter Share Skrevet August 4, 2012 Den så søt ut på første bildet Jaa, ikke sant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 4, 2012 Forfatter Share Skrevet August 4, 2012 Var på bytur i dag sammen med Martin Wenberg i Bodø (40min unna), og på hjemturen var det ikke mer dekk igjen, så punkterte 10min unna hjemme på høyrebakhjul... Nå har jeg ikke noe valg enn å bestille nye Farsan kom med en 16" Momo felg som reservehjul, kan forsåvidt legge ut bilde av det også senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 4, 2012 Share Skrevet August 4, 2012 Hvorfor drøye så lenge med sånt?Ser at du bruker mye penger på bilen..kanskje greit å ha dekkene i orden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 4, 2012 Share Skrevet August 4, 2012 Tror du har feil toe-in. Sikkert ei kaputt foring eller 2 dersom den allerede har vært gjennom 4-hjulskontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 4, 2012 Share Skrevet August 4, 2012 mye gummi på dekka dine digg med litt mere linser til kamera ja, fikk akkurat speilrefleks av dama, så flere linser står høyt på ønskelista nå bilen din blir jo bare bedre og bedre, burde hatt photoshoot sammen, synd du bor så langt unna da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet August 5, 2012 Share Skrevet August 5, 2012 Så du sto på shell stormyra på lørdag ekstremt fin bmw du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet August 5, 2012 Share Skrevet August 5, 2012 El Mafioso + 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 5, 2012 Share Skrevet August 5, 2012 Benytta finværet i dag til å teste ny linsa litt, ikke nyvasket og neste gang skal jeg ta med stativ [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Får sånn USA-feeling av de bildene der! Ser ut som den står i et byggefelt bortider! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 5, 2012 Forfatter Share Skrevet August 5, 2012 Hvorfor drøye så lenge med sånt?Ser at du bruker mye penger på bilen..kanskje greit å ha dekkene i orden? Hehe, hadde jo tenkt å bestille nå før jeg evt punkterte, men var visst litt mindre igjen enn jeg trodde... Dekkene burde jo være i orden da Tror du har feil toe-in. Sikkert ei kaputt foring eller 2 dersom den allerede har vært gjennom 4-hjulskontroll. Ja, har lurt på det! Men klarte ikke se om det var feil toe-in eller om det var bare linjene på bilen som gikk sånn i forhold til hjulet, men ser det faktisk nå Kan det være den som knirker litt? mye gummi på dekka dine digg med litt mere linser til kamera ja, fikk akkurat speilrefleks av dama, så flere linser står høyt på ønskelista nå bilen din blir jo bare bedre og bedre, burde hatt photoshoot sammen, synd du bor så langt unna da Heheh, jeg vurderer å bestille 285 dekk nå, men det blir litt dyrere, så jeg får se Ja, digger de nye linsene, fikk får et helt annet perspektiv med den 250 linsa på maks brennevidde, gøy å lære litt mer etterhvert om fotografering Synd at jeg bor her oppe ja! Hadde vært helt rått å hatt photoshoot sammen, er ikke noen lave E38'er her i nord faktisk, er ikke mange E38'er her i utgangspunktet Så du sto på shell stormyra på lørdag ekstremt fin bmw du har Hehe Tusen takk! El Mafioso + 1 Benytta finværet i dag til å teste ny linsa litt, ikke nyvasket og neste gang skal jeg ta med stativ [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Får sånn USA-feeling av de bildene der! Ser ut som den står i et byggefelt bortider! Helt enig Likte det første bilde, ser ut som et boligfelt i US som du sier ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet August 5, 2012 Share Skrevet August 5, 2012 ekstremt fin bmw du har Støtter den. Møter på den rett som det er. Alltid kjekt å se en så velholdt BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 5, 2012 Forfatter Share Skrevet August 5, 2012 ekstremt fin bmw du har Støtter den. Møter på den rett som det er. Alltid kjekt å se en så velholdt BMW Takk skal du ha Gir motivasjon til å forbedre bilen når man får slike tilbakemedinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 5, 2012 Forfatter Share Skrevet August 5, 2012 Sånn ser det ut med Momo felgen på Gromt? Kjører ikke med det, bilen står til jeg får nye dekk. Need spacers? Camber kills! Var slik på tre plasser Lakkere felgene slik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå