Gå til innhold

APedersen • OEM-Look E38 728i • E53 X5

Share

Anbefalte innlegg

El Mafioso :headbang:

Haha 8):gunfire:

Hvorfor må du bo så langt vekk. Skulle hatt photoshoot med begge bilene

:)

Ja, si det :P Suger i nord i grunn, har hatt 5 dager med kombinert klar himmel med sol og varme...........................................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på bytur i dag sammen med Martin Wenberg i Bodø (40min unna), og på hjemturen var det ikke mer dekk igjen, så punkterte 10min unna hjemme på høyrebakhjul... Nå har jeg ikke noe valg enn å bestille nye :P

q5tq75ihhmninjfs35oc.jpg

u9wb96102mokbp0uklmd.jpg

Farsan kom med en 16" Momo felg som reservehjul, kan forsåvidt legge ut bilde av det også senere :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mye gummi på dekka dine :P

digg med litt mere linser til kamera ja, fikk akkurat speilrefleks av dama, så flere linser står høyt på ønskelista nå :)

bilen din blir jo bare bedre og bedre, burde hatt photoshoot sammen, synd du bor så langt unna da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor drøye så lenge med sånt?Ser at du bruker mye penger på bilen..kanskje greit å ha dekkene i orden?

Hehe, hadde jo tenkt å bestille nå før jeg evt punkterte, men var visst litt mindre igjen enn jeg trodde... Dekkene burde jo være i orden da :)

Tror du har feil toe-in. Sikkert ei kaputt foring eller 2 dersom den allerede har vært gjennom 4-hjulskontroll.

Ja, har lurt på det! Men klarte ikke se om det var feil toe-in eller om det var bare linjene på bilen som gikk sånn i forhold til hjulet, men ser det faktisk nå :P Kan det være den som knirker litt?

mye gummi på dekka dine :P

digg med litt mere linser til kamera ja, fikk akkurat speilrefleks av dama, så flere linser står høyt på ønskelista nå :)

bilen din blir jo bare bedre og bedre, burde hatt photoshoot sammen, synd du bor så langt unna da :P

Heheh, jeg vurderer å bestille 285 dekk nå, men det blir litt dyrere, så jeg får se :)

Ja, digger de nye linsene, fikk får et helt annet perspektiv med den 250 linsa på maks brennevidde, gøy å lære litt mer etterhvert om fotografering :)

Synd at jeg bor her oppe ja! Hadde vært helt rått å hatt photoshoot sammen, er ikke noen lave E38'er her i nord faktisk, er ikke mange E38'er her i utgangspunktet :P

Så du sto på shell stormyra på lørdag :) ekstremt fin bmw du har :applause:

Hehe :D Tusen takk!

El Mafioso :headbang:

+ 1

:D

Benytta finværet i dag til å teste ny linsa litt, ikke nyvasket og neste gang skal jeg ta med stativ :)

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Får sånn USA-feeling av de bildene der! Ser ut som den står i et byggefelt bortider! =P~

Helt enig :D Likte det første bilde, ser ut som et boligfelt i US som du sier ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ekstremt fin bmw du har :applause:

Støtter den. Møter på den rett som det er. Alltid kjekt å se en så velholdt BMW :D

Takk skal du ha :) Gir motivasjon til å forbedre bilen når man får slike tilbakemedinger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...