M|Fjeld Skrevet August 11, 2012 Share Skrevet August 11, 2012 PLASTIDIP!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 11, 2012 Forfatter Share Skrevet August 11, 2012 off nei dette blir helt feil synes nå jeg. får en sånn ratt look følelse. ville foliert felgene jeg om jeg skulle skifte farge iallefall. Hahaha, ble sykt, rosa hadde jo vært fett Hadde fått et par fete blikk da tror jeg, men ja hadde blitt plastidip isåfall, men tror ikke de har plastidip i bebbiblå, bare rosa av disse to PLASTIDIP!!!! Ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet August 11, 2012 Share Skrevet August 11, 2012 Jo da;) http://www.plastidip.no/kategori.php?kategori=&subkategori=59 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet August 11, 2012 Share Skrevet August 11, 2012 Prøv med oransje som står i stil til blinklys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 11, 2012 Forfatter Share Skrevet August 11, 2012 Jo da;)http://www.plastidip.no/kategori.php?kategori=&subkategori=59 Nice Prøv med oransje som står i stil til blinklys Har tenkt på det også, men oransje felger Kan jo prøve i photoshop igjen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 11, 2012 Share Skrevet August 11, 2012 men har ikke funnet plastidip i oransje? :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 11, 2012 Forfatter Share Skrevet August 11, 2012 Rød og gul i det der "create your color" kittet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 11, 2012 Share Skrevet August 11, 2012 hmm... skeptisk men kanskje hvis jeg skulle gjort det hadde jeg gått for vanlig lakkering thou Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 11, 2012 Forfatter Share Skrevet August 11, 2012 Mange forskjellige meninger om det, men jeg aner ikke hva jeg skal ta slags farge osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 11, 2012 Share Skrevet August 11, 2012 Nei det er ikke lett:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 11, 2012 Forfatter Share Skrevet August 11, 2012 Nope! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 11, 2012 Share Skrevet August 11, 2012 dare to go for it, and you will be recognized for your power to choose other paths Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 11, 2012 Forfatter Share Skrevet August 11, 2012 Hehe, bra sagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 11, 2012 Share Skrevet August 11, 2012 Be a man.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet August 11, 2012 Share Skrevet August 11, 2012 Yolo ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå