haybimmsen Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Fine bilder ! Må få me et kurs i bilde :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2012 pyse.... Må jo være snill med bilen da Fine bilder ! Må få me et kurs i bilde :s Takk takk Tjaa, jeg har egentlig bare prøvd meg fram på alt, sett litt på tutorials, har du kamera da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Japp, har speilreflekskamera å stativ, kunna kanskje hatt ei litt argere linse da, men får ta å prøve me litt frem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Linsa er ikke alt lek deg med instillinger og funskjoner, kontraster, farger osv på kamera, og ha gjerne pc'n lett tilgjengelig så du finner ut hva som fungerer bra på en stor skjerm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2012 Japp, har speilreflekskamera å stativ, kunna kanskje hatt ei litt argere linse da, men får ta å prøve me litt frem Aha Hvordan? Du har vel 18-55 linsa da tipper jeg? Er i all hovedsak ganske enkelt egentlig, jo lavere iso jo bedre kvalitet på bildene, og da må du ha lengre lukkertid(eksponeringstid). Du kan også justere på blenderåpningen(F.eks F/2,8 - Alt etter som hvordan linse du har). Jeg brukte ISO6400 på de bildene på forrige side pga jeg ikke gadd å ta opp stativet i snøstormen og dermed ble bildene kornete. EDIT: Og man skal være stø på hånda om man klarer å ta et bilde uten stativ med lukkertid på lengre enn 1/20 sekund, lengre enn det burde man ha stativ, bildene kan se bra ut på kameraskjermen, men kan bli veldig uklar når man drar dem inn på pcn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Takk for det gutta! Hadde vært artig å fått frem litt farge med ganske klare bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2012 Du kan jo også ta Photoshop i bruk, det er også lett å sette seg inn i om man leser litt tutorials på nettet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Og en viktig ting til, lurer du på noe, så søk på nettet tutorials er en god hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 2, 2012 Forfatter Share Skrevet November 2, 2012 Noen dager siden update nå, men har justert opp bilen etter rengjøring av demperene En slange til radiatoren hadde også sklidd ut av et feste og falt mot reimhjulet til servopumpa, så den gikk det hull på, men fikk fiksa det i går Etter lufting av kjølesystem, digg når tanken er full, temperaturen holder seg og man har varme i varmeapparatet Justerte opp 3,5 cm rundt om, ble mye bedre å kjøre Demperne har holdt seg veldig godt, har jo vært flink med å teipe på gjengene osv, får igjen for det nå! Hadde også ute strammeskruene til justeringsmuttrene å rengjorde gjenger og smurte med HHS5000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 14, 2012 Forfatter Share Skrevet November 14, 2012 Har hatt en ulyd foran til høyre, hørtes ut som noe var ganske løst, så fikk bilen opp på bukk i går å sjekka hva det var Meeget stor slakk i hjelpesnekka/staget som går til paralellstaget, så det fikk jeg bestilt i dag, kosta 390kr inkl. moms på KOED Lett å bytte også. Så sjekka vi etter slakk på alle hjula, null slakk bak men viste seg at begge demperene foran er slakk i, der selve stemplet entrer demperhuset(?), litt verre på høyre side enn venstre. Dette bør da gå på 2års garantien til RBTuning, da det er bare litt over ett år siden jeg kjøpte settet, forventer at det varer lengre enn det Men det lager ikke noe lyd, og var bare litt slakk så går fint å kjøre med til jeg eventuelt får nye. Var gode nyheter at det kun var det minste staget i forstillinga som lager lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 har du hørt noe mer på senkesettet i fra rb tuning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 Skammrå e38!!! Fete felger og ikke kvitt deg med de oransje blinklysene!!! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 15, 2012 Forfatter Share Skrevet November 15, 2012 har du hørt noe mer på senkesettet i fra rb tuning? Fikk svar at garantien varer i 2 år, og jeg kunne sende f.eks en video som viser slakken, så han kan sende den til Lowtec Skammrå e38!!! Fete felger og ikke kvitt deg med de oransje blinklysene!!! Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 15, 2012 Forfatter Share Skrevet November 15, 2012 Fikk også gjort litt smått i går, fant sort folie i garasjen, så "folierte" emblemene jeg bruker på sommerfelgene helt sort, rundt kanten så det holder seg, ble bra det Offfff, skittent da, men ser ca hvordan det ble Så fikk jeg festa lokket i taket hvor bryteren til takluka sitter, det har vært litt løst pga knekte fester, typisk!! Men sitter godt fast nå etter at jeg lima på et til feste Fant også en parkeringsbillett mellom dashbordet og vinduet, fra 2009 Sliter litt med at dashbordet tar i vinduet, som resulterer i en jævlig irriterende gnikke-lyd, tro om jeg kan smøre det uulitt ellerno Faen at jeg ikke tok med meg kameraet denne dagen, kunne blitt et gromt bilde, men ble et crappy iPhone4 bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 16, 2012 Share Skrevet November 16, 2012 Hasle torg er jo rett ved jobben min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå