martinwenberg Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 Du kan få dem over gamle Rema 1000 til å polere bilen innvendig og utvendig. Dem er faktisk veldig flinke å ekstremt billige! Tar vell 4-500kr for utvendig polering med maskin, samt rengjøring av interiør. Gjorde det på mamma sin bil å det så veldig bra ut Du er faktisk sykt heldig som har garasje å stå i. Mye jeg skulle gjort på e30'n, for er ikke mye som gjenstår, men å stå ute i -14 grader går ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2012 Hehe joda, men må vel lære det en gang selv uansett Ja, setter pris på garasjen(e)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 aldri i verden at noen som tar 500 kroner for polering OG innvendig vask hadde fått "polert" noen av mine biler hvertfall:p Du har fått masse tips om skinnrens, men ligger bilder, og litt tekst av når jeg rensa skinnet i caben i tråden min. Og produkter som ble brukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2012 Heheh, det er billig ja Okei, skal se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 aldri i verden at noen som tar 500 kroner for polering OG innvendig vask hadde fått "polert" noen av mine biler hvertfall:pDu har fått masse tips om skinnrens, men ligger bilder, og litt tekst av når jeg rensa skinnet i caben i tråden min. Og produkter som ble brukt Joda ser den. Men disse gutta veit hva dem driver med. Ble litt sjokka når jeg hørte prisen, trodde dem skulle ha mye mer for det. Dem har hatt den sjappa ganske lenge nå, og har aldri hørt noe negativt om dem faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 aldri i verden at noen som tar 500 kroner for polering OG innvendig vask hadde fått "polert" noen av mine biler hvertfall:pDu har fått masse tips om skinnrens, men ligger bilder, og litt tekst av når jeg rensa skinnet i caben i tråden min. Og produkter som ble brukt Joda ser den. Men disse gutta veit hva dem driver med. Ble litt sjokka når jeg hørte prisen, trodde dem skulle ha mye mer for det. Dem har hatt den sjappa ganske lenge nå, og har aldri hørt noe negativt om dem faktisk Er neppe noe nøye greier. Bilen er garantert full av hologrammer etterpå! Hvis dem faktisk gjør det ordentlig har dem en timespris på 60-70kr timen MINUS det som går av produkter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2012 Fullt mulig, men er akkurat ferdig å polere bilen nå Legger ut mer info om det i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2012 Polerte som sagt bilen i går, brukte 3-4 timer og synes resultatet ble bra til at det var første gang jeg polerte Polerte for hånd og brukte Auto Glym sitt Deep Shine produkt, og kun det Legger ut litt bilder, noen bilder kan kanskje være missvisende pga så mye refleksjoner fra alt i garasjen Dette er et eksempel på hvordan det var et par plasser, så ikke ut Men ble vekke nå Vises kanskje ikke så mye forskjell fra bildene på forrige side, men irl er det ganske grei forskjell Måtte gå over å tørke av der jeg hadde hatt litt for mye AutoGlym/ ikke gnudd helt inn, ble litt mellom sprekker osv men det fiksa jeg, nå skjønner jeg hvorfor folk maskerer Men tror nesten det er nesten mer stress.. Ble litt plaga med at det falt en del støv på etterpå, men tror jeg må skaffe meg en skikkelig mikrofiber klut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 10, 2012 Share Skrevet Desember 10, 2012 Gjør meg en tjeneste..må bagasjerommet ditt innvendig... Lenge bredde høyde... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 10, 2012 Share Skrevet Desember 10, 2012 Nå har noen satt griller i hodet på wicky! hjelp han å overbevise kona hans om at e38 fungerer som familebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2012 Hahahahahahahha jeg ler wicky!!! Men ja, kan sikkert måle Men google har vel kanskje også svaret? Skal du ha med eller uten subkasse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2012 Har meget lyst på slike emblemer! Thoughts? http://www.ebay.com/itm/BMW-BLK-HOOD-TR ... bf&vxp=mtr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Desember 10, 2012 Share Skrevet Desember 10, 2012 Hell yeah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2012 Tror de hadde kledd looken den har nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 10, 2012 Share Skrevet Desember 10, 2012 Sånne har jeg på vei til m5'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå