BMW E30 325 Skrevet Desember 10, 2012 Share Skrevet Desember 10, 2012 Joda ser den. Men disse gutta veit hva dem driver med. Ble litt sjokka når jeg hørte prisen, trodde dem skulle ha mye mer for det. Dem har hatt den sjappa ganske lenge nå, og har aldri hørt noe negativt om dem faktisk Er neppe noe nøye greier. Bilen er garantert full av hologrammer etterpå! Hvis dem faktisk gjør det ordentlig har dem en timespris på 60-70kr timen MINUS det som går av produkter Akkurat. Selfølgelig har du ikke hørt noe negativt om de. Hvem som drar dit da ? Jo, mannen i gata, som skal ha bilen sin "polert". Han syns dette er et kupp, og hadde heller ikke sett vaskeriper, spindelvev, og holgrammer om han prøvde aldri så mye. Hadde det vært noe som lignet på skikkelige greier hadde de brukt 500 kr i produkter en skikkelig jobb tar forøvrig 20t pluss. Måtte gå over å tørke av der jeg hadde hatt litt for mye AutoGlym/ ikke gnudd helt inn, ble litt mellom sprekker osv men det fiksa jeg, nå skjønner jeg hvorfor folk maskerer Men tror nesten det er nesten mer stress.. Er også fordi poleringstoff + maskin ødelegger alt som ikke skal polerers. Som feks plastlistverk gummi lister osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2012 Sånne har jeg på vei til m5'n Digg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2012 Måtte gå over å tørke av der jeg hadde hatt litt for mye AutoGlym/ ikke gnudd helt inn, ble litt mellom sprekker osv men det fiksa jeg, nå skjønner jeg hvorfor folk maskerer Men tror nesten det er nesten mer stress.. Er også fordi poleringstoff + maskin ødelegger alt som ikke skal polerers. Som feks plastlistverk gummi lister osv Okei, ja jeg polerte forøvrig for hånd siden det var første gang, for å være litt forsiktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2012 Har plagdes litt med startproblemer i det siste, at jeg bare kunne stå å file til den ble tom for strøm noen ganger.. Det skjedde utfor jobben i går, så fikk jeg målt batteriet mitt og der var det en celle som var ødelagt, så kjøpte et nytt Sønnak Superline SB950 batteri, med 95Ah og 800A startstrøm, og kan ikke huske sist startern gikk så fort og lett, så kan hende det var startstrømmen som var problemet Har nemlig hatt på kondensfjerner og dyserens et par ganger så har vel utelukka det problemet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Ikke noe er som en lettstarta bil om vintern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2012 Sant det Og dagen går i grus når bilen ikke starter........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 ja er noe forbanna møkk! skal bytte glødeplugger snart, bare for å være sikker edit: staveleif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_chr Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 biler som ikke starter på mårraen er noe dritt, hadde samme probleme med min e34 og for ikke å snakke om firmabilen som har blåmandag hver eneste mandag i året.. stoor takk til Ford! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2012 ja er noe forbanna møkk! skal bytte glødeplugger snart, bare for å være sikker edit: staveleif Hehe Vurderer å bytte plugger på bilen også faktisk biler som ikke starter på mårraen er noe dritt, hadde samme probleme med min e34 og for ikke å snakke om firmabilen som har blåmandag hver eneste mandag i året.. stoor takk til Ford! Jepp! I hvertfall når man står utenfor Rema midt på dagen å bilen ikke starter....... Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2012 Ønsker alle et godt nytt år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Desember 31, 2012 Share Skrevet Desember 31, 2012 Godt nyttår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Desember 31, 2012 Share Skrevet Desember 31, 2012 Godt nytt BMW år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2013 Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2013 Har fått diagnotisert bilen i dag og fjernet airbag feilkode(r?), fant ikke ut noe om strømmen men han som gjorde dette sa at det måtte være noen form for sikkerhetsbryter/vern som ligger inne og har "slått av" strømmen, og fortalte i tillegg at jeg måtte åpne en boks som ligger ved sikringsrekka i bagasjerommet, ikke vet jeg hva som er der men er en del store, røde strømledninger som går ut av den. Synes det er meget rart om det ikke er noe form for vern på en bil med så mye elektronikk. Kan vel sikkert også være en modul av noe slag som er ødelagt? Får tegning fra AutoData på alt dette snart så der kan jeg vel se om det er noe form for modul eller sikkerthetsbryter med. EDIT: Kan jo også være et relé som er gått? Har lest litt om Electric Power Protection Relay på E32-E34, der de har hatt litt av samme problemene som meg, må vel være noe slikt på E38 også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2013 Da har jeg funnet ut at det er en til sikringsboks under passasjer setet som jeg aldri har hørt om, må vel sjekke sikringer der da Må vel kanskje gå over alle reléer også, kan vel kanskje være noen ødelagte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå