Gå til innhold

APedersen • OEM-Look E38 728i • E53 X5

Share

Anbefalte innlegg

Holdt på i 4 timer i dag, og er kommet halveis... Tok det ovenfra og måtte av med innsug og det som følger der, holdt sikkert på i over en time med den ene skruen på starteren som sitter noe hinsides godt fast, er heller ikke sæærlig god plass nedi der men skal prøve å bli ferdig i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten oppsummering :)

Takluka sluttet jo å fungere etter jeg hadde ute modulen når luka stod i lufteposisjon, men holdte bare knappen i låse-stilling i 30sek, så hørte jeg et klikk(Reset) og da fungerte luka igjen :) Nå er det bare bagasjerommet og at bilen ikke reagerer på nøkkelen, men må være samme modul i -95 og -96 728i så bestiller bare modulen i morgen så får jeg den programmert så fort som mulig :)

Har brukt bilen litt i kveld etter bytte og alt fungerer toppers, og det er skikkelig digg! :D

Liten oppsummering av ting jeg har byttet siden den begynte å fjuske for 2 måneder siden:

- Plugger

- Bensinfilter

- Renset grovfilter ved pumpe

- Kamsensor

- LMM

- Veivsensor (Problem solved)

- Startmotor

Så blir det nok skikkelig vask i morgen og bytte av olje og filter + grundig rensemiddel muligens over helga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm :P

Men jeg har et problem, etter jeg hadde ute modulen vil ikke bagasjerommet la seg åpne uansett hvordan, og bakdørene vil heller ikke reagere men det klikker i reléene når jeg trykker på nøkkel osv. Må sikkert ta en "hard reset" med å ha av minusen på batteriet i 10-20min, men problemet er jo at jeg ikke får opp bagasjerommet :lol: (Fremdørene fungerer jo ikke pga modulen er litt brent) Nytter heller ikke å resette nøkkelen.

Altså alle problemene jeg har ligger i modulen, må bare si det.

:-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...