APedersen Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2013 Holdt på i 4 timer i dag, og er kommet halveis... Tok det ovenfra og måtte av med innsug og det som følger der, holdt sikkert på i over en time med den ene skruen på starteren som sitter noe hinsides godt fast, er heller ikke sæærlig god plass nedi der men skal prøve å bli ferdig i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Ville det ikke vært hundre ganger enklere å ta det fra undersida? Jeg har samme motor i en e30, hadde klart det fint fra undersida:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2013 Hehe, såppass Ble ferdig nå klokken 9, og helt annen lyd i denne startmotoren, ble super bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2013 Liten oppsummering Takluka sluttet jo å fungere etter jeg hadde ute modulen når luka stod i lufteposisjon, men holdte bare knappen i låse-stilling i 30sek, så hørte jeg et klikk(Reset) og da fungerte luka igjen Nå er det bare bagasjerommet og at bilen ikke reagerer på nøkkelen, men må være samme modul i -95 og -96 728i så bestiller bare modulen i morgen så får jeg den programmert så fort som mulig Har brukt bilen litt i kveld etter bytte og alt fungerer toppers, og det er skikkelig digg! Liten oppsummering av ting jeg har byttet siden den begynte å fjuske for 2 måneder siden: - Plugger - Bensinfilter - Renset grovfilter ved pumpe - Kamsensor - LMM - Veivsensor (Problem solved) - Startmotor Så blir det nok skikkelig vask i morgen og bytte av olje og filter + grundig rensemiddel muligens over helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2013 Har lyst på litt mer lyd i bilen i grunn, noen som vet om billig og bra effektanlegg f.eks? For å fylle inn tomrommet på ønskelisten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 magnaflow bakpotter kapp eksosen omtrent med bakaksel og sveis på 2.5" rør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2013 Blir det bra lyd da? Gøy å se litt på youtube i grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 eg liker lyden skulle tatt et lydklipp, men får ikke lyden ordentlig frem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2013 Har du gjort det slik? Det vil jeg høre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 ja det har jeg. har desværre ikke ordentlig lydopptaker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2013 Hmmm Men jeg har et problem, etter jeg hadde ute modulen vil ikke bagasjerommet la seg åpne uansett hvordan, og bakdørene vil heller ikke reagere men det klikker i reléene når jeg trykker på nøkkel osv. Må sikkert ta en "hard reset" med å ha av minusen på batteriet i 10-20min, men problemet er jo at jeg ikke får opp bagasjerommet (Fremdørene fungerer jo ikke pga modulen er litt brent) Nytter heller ikke å resette nøkkelen. Altså alle problemene jeg har ligger i modulen, må bare si det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 Bakluke skal kunne åpnes ved å vri nøkkelen forbi hvor du vanligvis åpner lokket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2013 Ja, leste det, men problemet er også at nøkkelen ikke kan vris pga byttet bakluke/lås(??). Såå jeg er litt stuck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 du kan borre opp et hull under plast dekselet og bruke en ståltråd og åpne luka med, kan se om jeg finner youtube video på dette. måtte selv gjøre dette da plutselig ikke luka min funka en stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2013 Har ikke noe lyst å bore i bilen i grunn Da må jeg jo bare vente til jeg får programmert modulen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå