APedersen Skrevet April 27, 2013 Forfatter Share Skrevet April 27, 2013 [ Bilde ] Rått Hehe ja, så kult ut på bildet men ble litt mye i virkeligheten Så veldig bra ut det her. Tror planene dine angående endringer i høyde og bredde på hjulene er veldig fornuftig Har sett den E91-en flere ganger. Kul bil. Ser jeg må få på sommerdekka selv nå, må bare få polert de opp først Takk takk Det tror jeg også! Ja, hadde i hvertfall vært kult om han hadde hatt style95! Det er bra, hvilke sommerfelger har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 750 grill skal passe det Ble bra med spacerne bak Har du valsa hjulbuer forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 Ble bra med spacerne bak Har du valsa hjulbuer forresten? så ikke ut som dem var valsa syns den ble litt for høy nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 Takk takk Det tror jeg også! Ja, hadde i hvertfall vært kult om han hadde hatt style95! Det er bra, hvilke sommerfelger har du? Holdt på noen timer i går og i dag. Nå er jeg endelig ferdig. Moro å fjerne inngrodd møkk etter forrige eier Felgene er originale BMW Style 218. 8,5x245/40/19 foran og 9x275/35/19 bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 28, 2013 Forfatter Share Skrevet April 28, 2013 750 grill skal passe det Ble bra med spacerne bak Har du valsa hjulbuer forresten? Okei Ja, syns jeg også! Nei, dem er ikke valsa Ble bra med spacerne bak Har du valsa hjulbuer forresten? så ikke ut som dem var valsa syns den ble litt for høy nå Skal nok skru ned litt, har over én cm å gå på Takk takk Det tror jeg også! Ja, hadde i hvertfall vært kult om han hadde hatt style95! Det er bra, hvilke sommerfelger har du? Holdt på noen timer i går og i dag. Nå er jeg endelig ferdig. Moro å fjerne inngrodd møkk etter forrige eier Felgene er originale BMW Style 218. 8,5x245/40/19 foran og 9x275/35/19 bak [ Bilde ] Ja, ser den! Nice, samme dekkdim som meg faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 28, 2013 Forfatter Share Skrevet April 28, 2013 Legger ut litt bilder fra gårdagen Uten grill og vipp... Begynte å snø på åpen himmel i 2min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Tøft! Ble bra med spacere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Skulle nesten hatt mindre dekkprofil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 28, 2013 Forfatter Share Skrevet April 28, 2013 Tøft! Ble bra med spacere Takk takk Skulle nesten hatt mindre dekkprofil... Ja, vet det.. Skulle gått ned til 275/30 og 245/35 Men er bra mønster i dekka nå så er ikke sikkert det blir utbytte av dekk i mitt eie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Synes det var tøft med profilen du har nå. Litt beefy samtidig som du har litt strekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 Takk takk Ja, er bøst med litt dekk også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Hallooo, få på mindre dekk og smell på spacere igjen og senk daa! Hadde vært heeelt innafor det Adrian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 Heheh, har to ekstra 30mm liggende Men gidder ikke spandere nye bakdekk igjen...... Og må valse hvis jeg skal noe mer ned med dette oppsettet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2013 Usikker på om jeg skal bestille sort facelift grill: http://www.ebay.com/itm/95-02-BMW-E38-7 ... 6b&vxp=mtr Eller chrome? http://www.ebay.com/itm/EURO-CHROME-KID ... 7f&vxp=mtr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Usikker på om jeg skal bestille sort facelift grill:http://www.ebay.com/itm/95-02-BMW-E38-7 ... 6b&vxp=mtr Eller chrome? http://www.ebay.com/itm/EURO-CHROME-KID ... 7f&vxp=mtr Chrome Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå