wicky124 Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Hvorfor bytta dere til facelift bakluke da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Fordi det ser 100 ganger penere ut ! (!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 njaah.joa... kan vel diskuteres (er enig med deg egentlig!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2013 Er nok det som e grunnen, ser myye penere ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2013 Er enda ekstremt usikker på om jeg skal bestille sorte eller chrome facelift nyrer, vil jo helst ha chrome med sorte riller men det har ikke KOED, og gidder ikke betale 2000,- fra BMW... Kan jo bestille chrome nyrer og lakkere, men vil helst unngå å lakkere nye deler så troor jeg blir å gå for helsorte facelift nyrer Thoughts??? Liste over ting fra KOED jeg skal bestille: - Facelift nyrer - Plusspol deksel på motor - Propper på motordeksel x4 - Dørtrekk klips x15 Skal høre om dem kan skaffe den heltrekkende listen til frontfanger der skiltplaten er festet, så jeg kan lage en raskere måte å ta av skilt på for photoshoots osv EDIT: Koster 625,- på EBAY(?!), det er dyyrt for en list i USA http://www.ebay.com/itm/BMW-e38-Impact- ... be&vxp=mtr Har også funnet dørhåndtak på NBF Bildeler jeg skal bestille, så er det bare deksel under motor jeg trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mai 5, 2013 Share Skrevet Mai 5, 2013 Skriv inn delenummer 51138231593 og 51138231594 på Koed Full krom nyrer: 51138231595 og 51138231596 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2013 Får ikke opp noe bilde?? Hvor fant du dem? Hvis jeg går inn på "Diverse utvendig utstyr" og deretter "Styling, nyrer" finner jeg jo både sorte og chrome til 400,- og 480,- per sett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mai 5, 2013 Share Skrevet Mai 5, 2013 Schmiedmann har bilder av de http://www.schmiedmann.no/7_serie/E38/u ... 6.htm#8543 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2013 Ja, se der Mulig jeg kan bestille alt fra Schmiedmannen da om dem har det andre jeg skal ha! Men hvor fant du full krom nyrer som var såå dyre på KOED? Dem koster jo 700kr per stk kontra 400kr per sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mai 5, 2013 Share Skrevet Mai 5, 2013 Kjøp helsorte Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mai 5, 2013 Share Skrevet Mai 5, 2013 De originale fullkrom nyrene koster 700kr pr side ja. Det er en viss forskjell på de originale og kopiene. De originale har krom kun helt ytterst på rillene, og ikke på siden av rillene. På kopiene er ofte mere av rillene krombelagt. Noen ganger hele rillene. Det ser jalla ut syns jeg. Den originale gir nesten en slags "3D" effekt hvis man kan kalle det det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 5, 2013 Share Skrevet Mai 5, 2013 ikke ødelegg denne med chrom nyrer da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mai 5, 2013 Share Skrevet Mai 5, 2013 Syns ikke denne ser så ødelagt ut da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mai 5, 2013 Share Skrevet Mai 5, 2013 chrom nyrer ødelegger ikke nei. skal selv ha meg nyrer i fra 750 etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 5, 2013 Share Skrevet Mai 5, 2013 samt fått en klisterlapp for å dekke over det blå feltet på skiltet, måtte prøves og synes det ble mer clean, så det blir nok værende Jeg syns det var bedre før. Bilen og skiltene ser Nyere ut med det blå feltet. også ser det ut som de som laga skiltene gjore det i fylla. 1 cm klaring mellom skiltnr og kanten av skiltet til høyre. og 5 cm til venster. ser ut som de ikke har klart og sentrere nummeret på skiltet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå