Gå til innhold

APedersen • OEM-Look E38 728i • E53 X5

Share

Anbefalte innlegg

Er enda ekstremt usikker på om jeg skal bestille sorte eller chrome facelift nyrer, vil jo helst ha chrome med sorte riller men det har ikke KOED, og gidder ikke betale 2000,- fra BMW...

Kan jo bestille chrome nyrer og lakkere, men vil helst unngå å lakkere nye deler så troor jeg blir å gå for helsorte facelift nyrer :P

Thoughts???

Picture648.jpg

1994_7er_1.jpg

Liste over ting fra KOED jeg skal bestille:

- Facelift nyrer

- Plusspol deksel på motor

- Propper på motordeksel x4

- Dørtrekk klips x15

Skal høre om dem kan skaffe den heltrekkende listen til frontfanger der skiltplaten er festet, så jeg kan lage en raskere måte å ta av skilt på for photoshoots osv :)

EDIT:

Koster 625,- på EBAY(?!), det er dyyrt for en list i USA #-o

http://www.ebay.com/itm/BMW-e38-Impact- ... be&vxp=mtr

Har også funnet dørhåndtak på NBF Bildeler jeg skal bestille, så er det bare deksel under motor jeg trenger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke opp noe bilde?? Hvor fant du dem?

Hvis jeg går inn på "Diverse utvendig utstyr" og deretter "Styling, nyrer" finner jeg jo både sorte og chrome til 400,- og 480,- per sett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, se der :) Mulig jeg kan bestille alt fra Schmiedmannen da om dem har det andre jeg skal ha! Men hvor fant du full krom nyrer som var såå dyre på KOED? Dem koster jo 700kr per stk kontra 400kr per sett :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De originale fullkrom nyrene koster 700kr pr side ja. Det er en viss forskjell på de originale og kopiene. De originale har krom kun helt ytterst på rillene, og ikke på siden av rillene. På kopiene er ofte mere av rillene krombelagt. Noen ganger hele rillene. Det ser jalla ut syns jeg.

Den originale gir nesten en slags "3D" effekt hvis man kan kalle det det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samt fått en klisterlapp for å dekke over det blå feltet på skiltet, måtte prøves og synes det ble mer clean, så det blir nok værende :)

Jeg syns det var bedre før.

Bilen og skiltene ser Nyere ut med det blå feltet. også ser det ut som de som laga skiltene gjore det i fylla. 1 cm klaring mellom skiltnr og kanten av skiltet til høyre. og 5 cm til venster. ser ut som de ikke har klart og sentrere nummeret på skiltet.

izw3z4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...