APedersen Skrevet August 27, 2013 Forfatter Share Skrevet August 27, 2013 Hehe, sant det Har bytta fra de uoriginale facelift chromenyrere til originale preface chromenyrer nå av flere grunner; - Dette er jo ingen facelift så er mer clean med originale nyrer. - Mer solid gods (metall), de uoriginale var jalla i forhold (plast). - Bedre passform da panseråpneren tok i de uoriginale når jeg skulle åpne, så nyrene ble dytta litt opp. - Bilen ser kraftigere ut med prefacenyrer. - Finere chrome i og med at disse er metall og ikke plast. Nå begynner virkelig skiltet å irritere Er på tanken å enten fjerne den oransje filmen av faceliftbaklyktene eller bytte til de sorte lyktene, men samtidig er jeg veldig opptatt av å holde bilen nær original og da er det vel best med de oransje. Også mtp at jeg har oransje på sidene og foran. Er usikker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 27, 2013 Forfatter Share Skrevet August 27, 2013 Har forelska meg i noen sinnsyke felger; BMW Style 297 i 20x10/11 fra nye X5 og X6. Bare ser dem for meg på E38 http://www.bmwstylewheels.com/bmw/297 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 go for it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 tja, om skiltet plager deg, så kan du få min orginale skiltholder, så får eg den listen av deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 27, 2013 Forfatter Share Skrevet August 27, 2013 go for it Ja, hadde jeg noen gang fått tak i dem til en overkommelig pris, men finner ikke bilde av dem på bil om jeg søker på google engang, pluss at dem koster nok 50 000 Men saatan så kule, ser ut som dem er 24" på den Audien tja, om skiltet plager deg, så kan du få min orginale skiltholder, så får eg den listen av deg Haha, listen plager meg aldeles ikke Har enda fullt funksjonibel skiltholder, men tipper den aldri blir montert igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 27, 2013 Forfatter Share Skrevet August 27, 2013 Felgene kommer vel ca 20 000 fra USA http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid= ... &_from=R40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 Hvorfor legger du bare ikke skiltet i frontruta ? Ser jo helt mongis ut med skiltet der nede :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 27, 2013 Forfatter Share Skrevet August 27, 2013 Lett å få bøter, men skal gjøre det igjen.. Ser shabby ut nå på nært hold, ser bra ut på avstand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 27, 2013 Forfatter Share Skrevet August 27, 2013 Fant flere bilder av A5'n på instagram, tror dem hadde passa enda bedre på A7 http://instagram.com/switchedstance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 27, 2013 Forfatter Share Skrevet August 27, 2013 Haha, prøvde litt photoshop.. Skal prøve å få noen til å gjøre det bedre enn dette Kunne forsåvidt også klart meg med Rotiform TMB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet August 29, 2013 Share Skrevet August 29, 2013 Ser jo ut som spinners som står å snurrer, neida Men synes de felgene du har på nå er myyyye kulere enn di der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 29, 2013 Forfatter Share Skrevet August 29, 2013 Haha Tjaa, men begynner å bli lei av dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 29, 2013 Share Skrevet August 29, 2013 Hva med 20" Alpina classic softline? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 29, 2013 Forfatter Share Skrevet August 29, 2013 Så mange som har Tenker kanskje X5 hjul med lav profil, og skru ned. Litt mer spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 30, 2013 Forfatter Share Skrevet August 30, 2013 Bytta tilbake til de sorte baklyktene i går, synes det ser bedre ut på sort bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå