Gå til innhold

APedersen • OEM-Look E38 728i • E53 X5

Share

Anbefalte innlegg

njaah..er nok det...Men nå skal jeg selge miataen...kjøpe tilbake min gamle merce coupe <3

Hvorfor kjøpte du den egentlig? :P Haha, kjøp BMW istedet!

Den var billig ja!  :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Understell:

Hva anbefaler folk av merke på understells deler? Vil jo selvfølgelig helst ha fra BMW, men prisen er noe høy.

Tenker å kanskje bestille fra FCP Euro hvor dem har Meyle og Lemforder, har hørt det er bra merker med bra pris? Og er delene like på 728i og 740i?

Link til FCP Euro: http://www.fcpeuro.com/BMW-parts/740i/ (Deler til 1996 740i, både E32 og E38)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, takker for svar :) Trenger hovedsaklig paralellstag og begge styrestagene, og ser dem ikke har paralellstag (Center Link) i Lemforder, men i Meyle og TRW. Febi er vel det samme som dem selger på KOED? Det jeg handlet der før forrige EU-kontroll holdt akkurat i 2 år. Ser ellers ut til å være samme priser på Meyle og TRW.

Bra pakkepriser på FCP i allefall, så blir sikkert å bestille der fra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lemforder er noe av det bedre ja, rart at febi delene var så dårlig, de pleier og være bra.

Mekonomen har en del febi deler og da får man 3 års garanti! Trw er vel verdens største

deleleverandør og eier de fleste andre, så blir vel hipp som happ hva man kjøper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...