wicky124 Skrevet Mars 2, 2014 Share Skrevet Mars 2, 2014 Er vel 4300 kelvin som er normalt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2014 Ja, er vel det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Synes også det ser penest ut med 4300...ser mest originalt ut og ikke sånn "jalla ettermontert møkk".... Hadde iallefall ikke gått noe høyere enn 5000k... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2014 Var det jeg var på jakt etter, blir vel 4300k da Tror også jeg må handle et par Swissvax produkter til sommeren http://www.autofil.no/913911/vidunderkur-for-slitte-skinnseter Setene mine er ikke direkte slitt, men førersetet begynner å bli litt slitt på venstresiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2014 US-bakluke: Da er US-bakluke bestilt (nedre del) Men er ikke hjemme selv før slutten av juni, blir gøy å få litt deler til man kommer hjem da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 håper du ikke får lite skilt...hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Us bakluke nedre del., hvordan fungerer det? =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Us bakluke nedre del., hvordan fungerer det? =P http://bimmers.no/topic/598980-728-alpina-nye-20-alpina-felger-side-20/?p=1589613 Se bilde 3, 4, 5, hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2014 Jo, må bestille meg lite skilt Blir spennende å se hvordan det blir, er jo ikke verre enn å ta det av om jeg ikke er fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 du får ikke lovlige små skilt iaff:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pirelli Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 Må berr spørr, kvifor bruke penger på US-bakluke når det ikkje akoratt gjer bilen noko finare etter mi meining. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frisvik Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 sikker for at det blir penere i hans mening...eller noe i den duren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 Han er en del i USA...så tror ikke det koster han no veldig mye... Men han har no US blink...kanskje bare fullføre stilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 Synst faktisk det blir bedre med us bakluke, så det blir nok bra.. Ble 7 serien levert med usblink i usa? Stefar min har en 740il importert fra texas, den har ikke det skjønner du.. Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2014 du får ikke lovlige små skilt iaff:) Er klar over det Må berr spørr, kvifor bruke penger på US-bakluke når det ikkje akoratt gjer bilen noko finare etter mi meining. Koster nesten ingenting, har ikke sett andre i Norge med det og jeg synes det er penere. Om det blir skikkelig stygt (noe som det ikke blir), er det jo bare å bytte tilbake Han er en del i USA...så tror ikke det koster han no veldig mye... Men han har no US blink...kanskje bare fullføre stilen? Skulle egentlig til USA nå om to dager, men er i Stavanger til Juni så fikk ikke muligheten... Men ja, stilen blir jo litt mer fullført Moro å prøve noe nytt som ingen(?) andre har i landet Synst faktisk det blir bedre med us bakluke, så det blir nok bra.. Ble 7 serien levert med usblink i usa? Stefar min har en 740il importert fra texas, den har ikke det skjønner du.. Sent from my iPad using Tapatalk HD Jeg synes personlig det ser bedre ut Ja, de fleste biler er levert med usblink i USA, er vel påbudt med markeringslys her og der på bilen. Vet ikke med Texas da, finnes vel unntak. Pirelli reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå