Gå til innhold

APedersen • OEM-Look E38 728i • E53 X5

Share

Anbefalte innlegg

Synst faktisk det blir bedre med us bakluke, så det blir nok bra.. Ble 7 serien levert med usblink i usa? Stefar min har en 740il importert fra texas, den har ikke det skjønner du..

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får ikke lovlige små skilt iaff:)

Er klar over det :P

Må berr spørr, kvifor bruke penger på US-bakluke når det ikkje akoratt gjer bilen noko finare etter mi meining.

Koster nesten ingenting, har ikke sett andre i Norge med det og jeg synes det er penere. Om det blir skikkelig stygt (noe som det ikke blir), er det jo bare å bytte tilbake :)

Han er en del i USA...så tror ikke det koster han no veldig mye... Men han har no US blink...kanskje bare fullføre stilen?

Skulle egentlig til USA nå om to dager, men er i Stavanger til Juni så fikk ikke muligheten... Men ja, stilen blir jo litt mer fullført :) Moro å prøve noe nytt som ingen(?) andre har i landet :P

Synst faktisk det blir bedre med us bakluke, så det blir nok bra.. Ble 7 serien levert med usblink i usa? Stefar min har en 740il importert fra texas, den har ikke det skjønner du..

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Jeg synes personlig det ser bedre ut :P Ja, de fleste biler er levert med usblink i USA, er vel påbudt med markeringslys her og der på bilen. Vet ikke med Texas da, finnes vel unntak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...