wicky124 Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 fyfaen så slit å vaske slike felger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2014 Haha, finnes mange forskjellige måter å vaske felger på Må lide for skjønnheten da, det tenkte jeg også når jeg sjekka prisen på de felgene.. 19x9,5" og 11" - 6300$ ish, altså 35-40k + frakt Tror dette var med Step-lip. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 sykt... jeg setter jo alt bort når jeg skal vaske bilene.. så å vaske slike felger får være kurdernes problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2014 Hehe, fin pris det! Ja, det var vel den metoden jeg tenkte du hadde brukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 1, 2014 Forfatter Share Skrevet April 1, 2014 Salg av Style 95? Vurderer å selge Style 95 felgene mine til fordel for nye hjul, noen som har noe aning om hva dem går for om dagen? Disse er originale 9- og 10x19" -> 245/40 og 275/35 -> Nankang NSII / NS2 dekk. Felgene har noen skjønnhetsfeil og dekkene er greie, legger ut bedre bilder senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 Doneres gjerne til meg, hvis dette IKKE er en aprilsnarr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 1, 2014 Forfatter Share Skrevet April 1, 2014 Haha, det er faktisk ikke det Men hadde jeg sagt at jeg kunne donere dem til deg hadde det nok vært det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 hahaha, hva tenker du deg i pris? PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 Okei, takk for info Hehe, nei leppa blir lakkert i bilens farge, skal samtidig lakkere selve fangeren da den er ganske slitt av steinsprang Synes det er tøft på biler som ikke er sort og ikke lakkert helt ned, å ha leppa i samme farge som kanelene Her er et eksempel: 529386_636604749688507_1262161929_n.jpg Skal også sies at man sikler godt på de felgene der i tillegg! Nydelige hjul. Den Var deilig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 1, 2014 Forfatter Share Skrevet April 1, 2014 Stemmer det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Durochris Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Kompis kjøpte et sett til sin E92 for 8k. Og nå ser jeg det ligger et sett til 12k på facebook. Så noe rundt der. Skulle hatt litt mer penger nå, så skulle jeg ha bredda SX'en og satt de på den APedersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 2, 2014 Forfatter Share Skrevet April 2, 2014 Såppass ja Har fått inn noen bud, men de er hittil lavere enn de tallene du delte (Jeg selger felger med dekk, kan tas av om det er ønskelig.) Har du link til den facebook annonsen om den er i en offentlig gruppe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Hadde vært morsomt med de der på E klassen faktisk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Jeg kjører ned til Fauske å henter dem når bilen er på veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 2, 2014 Forfatter Share Skrevet April 2, 2014 Hadde vært morsomt med de der på E klassen faktisk... Det hadde vært fett på E-klassen! Jeg kjører ned til Fauske å henter dem når bilen er på veien Haha Hvis dem ikke er solgt før da så er det bare å hente, må finne rett pris da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå