Gå til innhold

APedersen • OEM-Look E38 728i • E53 X5

Share

Anbefalte innlegg

Planer:

Lurer på hvordan E38'n skal se ut til våren, har et par inspirasjonsbiler :)

2lmtq46.jpg

rk8siw.jpg

Har lyst på vindavvisere og bakrutesenk, blir nok også litt lavere neste sommer, hvertfall bak :)

Men er ikke så hypp på Alpina-leppa lengre på grunn av at jeg ser hvor lav bilen blir, og det er allerede nå mange plasser jeg ikke kan kjøre :P

Har også litt lyst på de originale baklyktene, synes original optikk blir bare tøffere og tøffere! :) Tror nok jeg blir å bytte sideblink også, da dem er selvsota.

Det jeg skal fikse framover/ i vinter blir:

- Finne feil på spreder kretsen

- Servopumpe

- Lakkjobber:

* I begynnelsen av hjulbuene framme bak hjulet

* Muligens frontfangeren også, mye steinsprang

- Vindusheismotor og bryter

- Finne feil på telefon kretsen

- Finne feil på solgardinet i bakruta - (Vet at det er et brudd mellom relèet og motoren)

- Bytte vindusheiskontrolleren i førerdøra

- Feilmeldinger:

* Nebellicht - Spredere

* Abblendichtlicht - Nærlys

* Kennzeichenlicht - Skiltlys - Sitter LED-Pærer fra Biltema nå så ikke rart den gir feilmelding

* Kühlwasserstand prüfen (Check) - Tror det er den sensoren som sitter i bånn av ekspansjonstanken ved radiatoren, bytta den på IX'n i sommer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte veldig godt det øverste bildet der :D

Tror heller ikke du er så mye ute og kjører. Se på km telleren....ut og inn av garasjen :lol:

Er det to E65 her altså? Bestandig trodd det var deres jeg har truffet på ;)

Takk takk! Er en del ute å kjører, hehe :D

Ja, er en som ser helt original ut og har sportsunderstell, er vel 3,5cm lavere enn den vanlige "Editionen" :)

Hehe. Jeg mente selvfølgelig triptelleren...0 km ;) Neida, regner med du er ute mye på kveldstid og kjører.

Bilen har blitt veldig bra den. Liker planene dine. Blir spennende å følge med. Skal blinke med lysa når jeg ser deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok morsans ;) Jobber du på toget eller på selve jernbanen? :P

Jeg så den i dag igjen... Er en 745, ja? Jeg jobber på selve jernbanen, bygger signalanlegg for Baneservice AS på nordlandsbanen! :)

745 ja :) Aha, tøft :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vertfall koble mitt sånn som du gjor det når jeg kommer hjem fra jobb, altså US blinkersene :P Kobla bare mine rett på hovudlyktene så di er kun på når lyset står på. Så veldig bra ut!

Oia, ja :) Takk takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...