APedersen Skrevet Oktober 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2011 Hmm...jeg liker betegnelsen "wickysjuer" Hahaha! Man skjønner jo hvordan bimmer det er da vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2011 nei å nei, skulle aldri ha solgt de blinkersa tabbe det der men bel jævlig bra med spredere og blinkere! Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2011 Planer: Lurer på hvordan E38'n skal se ut til våren, har et par inspirasjonsbiler Har lyst på vindavvisere og bakrutesenk, blir nok også litt lavere neste sommer, hvertfall bak Men er ikke så hypp på Alpina-leppa lengre på grunn av at jeg ser hvor lav bilen blir, og det er allerede nå mange plasser jeg ikke kan kjøre Har også litt lyst på de originale baklyktene, synes original optikk blir bare tøffere og tøffere! Tror nok jeg blir å bytte sideblink også, da dem er selvsota. Det jeg skal fikse framover/ i vinter blir: - Finne feil på spreder kretsen - Servopumpe - Lakkjobber: * I begynnelsen av hjulbuene framme bak hjulet * Muligens frontfangeren også, mye steinsprang - Vindusheismotor og bryter - Finne feil på telefon kretsen - Finne feil på solgardinet i bakruta - (Vet at det er et brudd mellom relèet og motoren) - Bytte vindusheiskontrolleren i førerdøra - Feilmeldinger: * Nebellicht - Spredere * Abblendichtlicht - Nærlys * Kennzeichenlicht - Skiltlys - Sitter LED-Pærer fra Biltema nå så ikke rart den gir feilmelding * Kühlwasserstand prüfen (Check) - Tror det er den sensoren som sitter i bånn av ekspansjonstanken ved radiatoren, bytta den på IX'n i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 Likte veldig godt det øverste bildet der Tror heller ikke du er så mye ute og kjører. Se på km telleren....ut og inn av garasjen Er det to E65 her altså? Bestandig trodd det var deres jeg har truffet på Takk takk! Er en del ute å kjører, hehe Ja, er en som ser helt original ut og har sportsunderstell, er vel 3,5cm lavere enn den vanlige "Editionen" Hehe. Jeg mente selvfølgelig triptelleren...0 km Neida, regner med du er ute mye på kveldstid og kjører. Bilen har blitt veldig bra den. Liker planene dine. Blir spennende å følge med. Skal blinke med lysa når jeg ser deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2011 Hehe, skjønte det Mye kvalitetstid med bilen om kveldene, haha Takk takk, ja gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 Blir bare penere og penere denne her stå på og lykke til med de fremtidige planene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2011 Tusen takk Skal det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 nei å nei, skulle aldri ha solgt de blinkersa Haha, nei Visste det kom til å bli tøft med oransje seff, men plana ble lett skrinlagt når det dukka opp billige facelift lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 Er nok morsans Jobber du på toget eller på selve jernbanen? Jeg så den i dag igjen... Er en 745, ja? Jeg jobber på selve jernbanen, bygger signalanlegg for Baneservice AS på nordlandsbanen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 Skal vertfall koble mitt sånn som du gjor det når jeg kommer hjem fra jobb, altså US blinkersene Kobla bare mine rett på hovudlyktene så di er kun på når lyset står på. Så veldig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 har du kobla fra det vanlige parklyset? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 Bare et par nye bilder Montert men synst du kan få til en skikkelig photoshot ! gleder meg til å se bilens helhet nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2011 nei å nei, skulle aldri ha solgt de blinkersa Haha, nei Visste det kom til å bli tøft med oransje seff, men plana ble lett skrinlagt når det dukka opp billige facelift lykter Hehe, ser den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2011 Er nok morsans Jobber du på toget eller på selve jernbanen? Jeg så den i dag igjen... Er en 745, ja? Jeg jobber på selve jernbanen, bygger signalanlegg for Baneservice AS på nordlandsbanen! 745 ja Aha, tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2011 Skal vertfall koble mitt sånn som du gjor det når jeg kommer hjem fra jobb, altså US blinkersene Kobla bare mine rett på hovudlyktene så di er kun på når lyset står på. Så veldig bra ut! Oia, ja Takk takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå