wicky124 Skrevet Oktober 28, 2011 Share Skrevet Oktober 28, 2011 bla igjennom denne siden...mye spennende:) http://www.facebook.com/Bmw.E38.Belgium Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2011 Så gjennom den igår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2011 Bare litt bilder fra igår når jeg vaska bilen og skrubba felgene Prøvde ut Raceinfo.no opplastningssiden, og så nå at man ikke kan forstørre bildet ved å trykke på det, det går om man laster opp på tinypic, spørs bare om Raceinfo minsker bildet litt, gikk mye fortere å laste opp der også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 29, 2011 Share Skrevet Oktober 29, 2011 farlig vakkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2011 Haha, takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Oktober 29, 2011 Share Skrevet Oktober 29, 2011 Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 29, 2011 Share Skrevet Oktober 29, 2011 håper min blir like vakker.. sotet du siderutene selv? mye arbeid? var den org med shadowline lister, eller kjøpte du nye eller la du film på chrome listene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2011 Blir den nok skal du se Den var sota helt fram av Bilhallen her på Fauske, altså en bedrift som styrer med slikt. Så ble en kompis stoppa med bilen den eneste gangen jeg har lånt den bort Og bilen er original Shadowline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 29, 2011 Share Skrevet Oktober 29, 2011 håper det ok, da er det bare å hive seg rundt og sote selv, kan ikk elevere den fra meg, har ikke tiltro til at noen andre skal kjøre den du er heldig som har org shadowline.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2011 Nei, hvertfall ikke når min nå er så lav Men det var den ikke da Ja, er glad jeg har det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2011 Nydelig! Takk takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 Har meget lyst på dei felgene dine!! :) Hvor mye betalte du for di? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 4, 2011 Forfatter Share Skrevet November 4, 2011 Hehe! 5000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 Det var ikkje gale! Er det style 95 di heter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 Utrolig pen bil APedersen!! Syntes nesten den var litt vel lav i begynnelsen, men nå er det bare helt riktig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå