APedersen Skrevet November 17, 2011 Forfatter Share Skrevet November 17, 2011 Bestilte servopumpe i går Fra denne delebilen: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=31176433 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 18, 2011 Forfatter Share Skrevet November 18, 2011 Noen kveldsbilder med lang lukkertid Så kom farsan hjem med full AC Schnitzer DTM styling i dag, noe som jeg er usikker om skal på, ACS er en av de tøffere stylingkit til BMW synes jeg Eieren før betalte rundt 10k for det, men det har aldri blitt brukt Beklager rotet i garasjen Ganske gromt da, selv om dette er en facelift: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Kjør på, AC lippa satt som et skudd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 KJØR på!! bare gjør det for min skyld, prikken over ièn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Sleng på Schintzer kittet drit fett!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Enig med dem over her! Sleng det på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 KJØR PÅ JA!!! Dette blir spesielt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardw Skrevet November 19, 2011 Share Skrevet November 19, 2011 Dette er vel ikke hverdagskost tenker jeg, få det på! :- D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet November 19, 2011 Share Skrevet November 19, 2011 Ikkje nokke å tvile på !! DO IT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet November 19, 2011 Share Skrevet November 19, 2011 Takk for en hyggelig prat på Fauske i forrige uke:) Nydelig bil du har.. Blir perfekt med den leppa du har montert ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 19, 2011 Share Skrevet November 19, 2011 Go for it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 19, 2011 Forfatter Share Skrevet November 19, 2011 Dæven, mange gode tilbakemeldinger! Liker Må vel bare få dette på ja, men usikker på om jeg skal gjøre det før vinteren, kan jo selvfølgelig tilpasse og lakkere i vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 19, 2011 Forfatter Share Skrevet November 19, 2011 Takk for en hyggelig prat på Fauske i forrige uke:)Nydelig bil du har.. Blir perfekt med den leppa du har montert ja:) Selv takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 19, 2011 Forfatter Share Skrevet November 19, 2011 Litt kult at jeg kom med i kalenderen også, ikke verst Oktober måned: http://www.scribd.com/doc/73150698/Bimm ... der-2012-2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet November 19, 2011 Share Skrevet November 19, 2011 Kult at du kom med i kalenderen! Når kommer servopumpa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå