martinwenberg Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Blir nok deilig å få bytta pumpa! Bare husk å koble ut strømmen før du begynner og sveise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 30, 2011 Forfatter Share Skrevet November 30, 2011 Blir genialt!! Er så sinnsykt lei av ulyder nå, pluss at jeg skal prøve å få bilen mest mulig strøken både med slike deler og utseendemessig, er et par lakkjobber som må til Legger til litt bilder av diverse Har satt bilen på ramper i garasjen, myye enklere når jeg slipper å jekke den opp på begge sider og sette bukker under, litt tryggere også Her er den "nye" servopumpa, var ikke samme diameter på reimhjul i tillegg til at festene var annerledes så måtte bygge litt om, pumpa var til en 725tds da Også er det oljeskift I morgen skal jeg sette på reima, fylle på ny olje på servo og motor og bytte innsatsfilter, var å kjøpte alt i dag Skal nok også bytte kjølevann snart pluss den sensoren eller hva det nå er som sitter i bunn på radiatoren bare så jeg vet at alt er som det skal Har feilmelding på den sensoren, ganske sikker på at det er den da jeg bytta samme på Ix'n, koster 260kr på GS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2011 Da ble jeg ferdig med bilen i kveld, måtte ta meg en test tur og det var en fryyd å slippe det j*vla bråket!!! Har sveising av eksosskjold igjen da, det blir i helga! Så det jeg har gjort til nå er: * Bytta olje på motor * Bytta oljefilter (innsatsfilter) * Hatt på Omega lekkasjetetning på motor sammen med olje (5,5l olje og 2,75dl Omega) * Bytta servopumpe og olje der Selvfølgelig litt bilder Oljetetningsstoff for eventuelle oljelekkasjer Mått lage nytt feste i forkant av servopumpa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2011 Da har jeg henta et strøkent sett med vinterfelger (piggdekk) i dag som har stått på en 2006 630i Bilder fra annonsen: Er mulig dem blir lakkert sort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Du er ikke interessert i å gi bort de vinterhjula? Er det 18"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2011 Haha Blir nok ikke å gi dem bort akkurat, og nei det er 17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Lakk dem i litt mørkere enn gunmetal! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 4, 2011 Share Skrevet Desember 4, 2011 Lakk dem i litt mørkere enn gunmetal! +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2011 Nå har jeg fått fikset eksosen også, så nå er det ingen ulyder Merker at man blir bare mer og mer glad i bilen jo mindre feil det er, hehe Vurderer også å støvsuge bilen senere i dag, har også lyst å behandle skinnet i bilen med et eller annet stoff, tror vi har masse slikt stående rundt omkring i garasjen så er vel verdt å prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 4, 2011 Share Skrevet Desember 4, 2011 deilig og bli kvitt masse feil ja må få tak i ny servopumpe jeg også! likte de vinterfelga dine, mine er sånn ca forma som egg merker jeg har lurt litt på og bruke orginale e36 m3 felga jeg har liggende heller men da må jeg nok legge om litt dekk, blir nok litt lite med 215/45 17 på 7ern. også får jeg henta meg nye stoler til helga også, så da blir det el stoler, får håpe det går greit og koble de opp, og at varmesete funker, lei av og ikke ha varmesete som funker nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 4, 2011 Share Skrevet Desember 4, 2011 Da har jeg henta et strøkent sett med vinterfelger (piggdekk) i dag som har stått på en 2006 630i Er mulig dem blir lakkert sort Uff nei, det er jo ikke særlig pent... Syns jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2011 deilig og bli kvitt masse feil ja må få tak i ny servopumpe jeg også! likte de vinterfelga dine, mine er sånn ca forma som egg merker jeg har lurt litt på og bruke orginale e36 m3 felga jeg har liggende heller men da må jeg nok legge om litt dekk, blir nok litt lite med 215/45 17 på 7ern. også får jeg henta meg nye stoler til helga også, så da blir det el stoler, får håpe det går greit og koble de opp, og at varmesete funker, lei av og ikke ha varmesete som funker nå! Bortimot det beste som finns innenfor bilverden!! Takk takk, aha bilde? Jeg har 225/55/17 på både de som står på nå og de jeg har kjøpt, men er litt spent på hvordan innpresset er på de 6'er felgene jeg har kjøpt, gleder meg til å prøve dem på, tror jeg samtidig skal prøve Rondell felgene fra Ix'n på 7'ern framme bare for å se hvordan det blir Har du ikke el stoler fra før av??? Bruker varmen i setet konstant jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå