APedersen Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2011 Da har jeg henta et strøkent sett med vinterfelger (piggdekk) i dag som har stått på en 2006 630i Er mulig dem blir lakkert sort Uff nei, det er jo ikke særlig pent... Syns jeg da... Får se hva det blir til, er ikke sikkert jeg lakkerer dem i det hele og det store, må først prøve dem på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 4, 2011 Share Skrevet Desember 4, 2011 ja prøv dem på og gi oss bilder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2011 Har tenkt lenge på å bytte ut spilleren i bilen men har ikke tatt meg råd til det, men fikk meg ny spiller i dag Hadde en stygg Boss spiller uten ramme rundt pluss at den ikke gikk helt inn uansett hva, ble mye bedre med Pioneer spilleren, nå kan jeg lukke igjen luka også hvis jeg tar av volumknobben Og bilder selvfølgelig! Ikke at spilleren har vært ute hele tiden da, men har ikke tatt bilde av den før jeg tok den ut så gidda ikke sette den inn igjen bare for bildet Den nye: Litt mørkt bilde da, ikke klag på det! Ble bedre med denne også mtp farga, er bare oransje og grønn "belysning" i bilen, f.eks knappen til setevarme og aircondition osv er jo grønne når dem er aktivert, greit å ha bare to farger Meget effektiv helg, har i tillegg hatt på nytt kjølevann på Ix'n og starta den, den har ikke vært i gang på leenge, skal bytte toppakning snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Desember 5, 2011 Share Skrevet Desember 5, 2011 Pen syver Er deilig når diverse feil og sånt blir fikset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Desember 5, 2011 Share Skrevet Desember 5, 2011 sweet! Fikk du til det med høytallerne? Nårtid har du tenkt å begynne på ix'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2011 Pen syver Er deilig når diverse feil og sånt blir fikset. Takk takk Ekstremt godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2011 sweet! Fikk du til det med høytallerne? Nårtid har du tenkt å begynne på ix'n? Var en delt ledning som sto "System Remote ......." på som jeg trodde hadde noe med remoten til forsterkeren og gjøre, men den bare være i for å få lyd i høyttalerene, så det er fikset Ang. Ix'n starta jeg den i morrest og fikk satt den i garasjen, for å tine av litt, vurderer å begynne i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 5, 2011 Share Skrevet Desember 5, 2011 deilig og bli kvitt masse feil ja må få tak i ny servopumpe jeg også! likte de vinterfelga dine, mine er sånn ca forma som egg merker jeg har lurt litt på og bruke orginale e36 m3 felga jeg har liggende heller men da må jeg nok legge om litt dekk, blir nok litt lite med 215/45 17 på 7ern. også får jeg henta meg nye stoler til helga også, så da blir det el stoler, får håpe det går greit og koble de opp, og at varmesete funker, lei av og ikke ha varmesete som funker nå! Bortimot det beste som finns innenfor bilverden!! Takk takk, aha bilde? Jeg har 225/55/17 på både de som står på nå og de jeg har kjøpt, men er litt spent på hvordan innpresset er på de 6'er felgene jeg har kjøpt, gleder meg til å prøve dem på, tror jeg samtidig skal prøve Rondell felgene fra Ix'n på 7'ern framme bare for å se hvordan det blir Har du ikke el stoler fra før av??? Bruker varmen i setet konstant jeg nei, er manuelle stoler i min. men blir 750 stoler nå, og med tida dashbord og midtkonsoll også, trekt i skinn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2011 Ikke domt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2011 3/4 av BMW-parken her på gården Hadde også min første vask på bensinstasjon i dag! Gullvask på Statoil med avfetning, tror ikke bilen har vært så ren noen sinne Så nå skal bilen stå til tørk i natt, så skal jeg også gå ut å støvsuge i bilen nå Greit med varmepumpe i begge garasjene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Albert Mtre Skrevet Desember 5, 2011 Share Skrevet Desember 5, 2011 7'serien din var kjempe fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2011 Takk skal du ha Nå har jeg støvsuga hele bilen untatt bagasjerommet, bilder Blir nok å vaske bilen innvendig i morgen selv om den ikke er så skitten akkurat, frontruta er litt skitten Slik ser det da ut i bagasjerommet, tror dette er det første bildet jeg har i tråden av det. I morgen blir jeg nok å feste forsterkeren i bakkant på kassa, legge kablene sammen ved hjelp av enten strips eller noen form for strømpe om jeg finner, støvsuge hele bagasjerommet og spyle over gulvmattene før dem blir lagt inn i bilen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Albert Mtre Skrevet Desember 5, 2011 Share Skrevet Desember 5, 2011 så meget strøken ut vet hvor du skal hvis det blir sloss kamp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2011 Begynner å ta form nå ja I fall noen som ikke skal røre bilen gjør det, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2011 Da har jeg rydda og støvsuga i bagasjerommet, lagt om til piggdekkenne, spyla mattene og lima ei liste på undersiden hvor det sitter klips Har igjen å justere passasjer døra litt da den er litt treig å få igjen, er nok bare låsen som er litt for langt inn. Tok selvfølgelig litt bilder også, litt trist å ha på de piggfrie dekkene for siste gang Men ble ikke så veldig ille med 630i felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå