APedersen Skrevet Desember 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2011 Aha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Se hva jeg fant http://vimeo.com/24059900 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2011 Har sett den der noen ganger, like'a den for lenge siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 Hehe, den du henta inspirasjon fra før da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2011 Kinda, planen før var jo Alpina leppa så den var en bra inspirasjon bortsett fra all krommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 Synes den var feit med all krommen, Ser litt reinere ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2011 Ja, ser litt mer ekslusivt ut Men jeg som har originalt shadowline synes jeg det passer best uten krom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Desember 13, 2011 Share Skrevet Desember 13, 2011 hehe jaa det er klart Fint med shadowline og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2011 Ja, jeg syns det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2011 Har ikke lagt ut et skikkelig bilde av bilen med vinterfelgene på, så fant en plass og knipsa et par bilder Hehe, hadde en sticker til overs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 Nei, har remote til en anna plass Hadde det vært så enkelt! da får jo ikke antenne forsterkeren strøm, hadde akkurat samme problemet som deg, og fungerte fint så fort jeg plugga sammen kabelen til remote sånn at det går remote signal inn i iso kontakten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2011 Ahaa Eneste remoter jeg vet om er jo til "System Remote" og remote til forsterkeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 19, 2011 Share Skrevet Desember 19, 2011 Faen a mann, åssen er det du parkerer utenfor Bunnpris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 19, 2011 Share Skrevet Desember 19, 2011 7er på bunnpris ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2011 Hahah, tar meg retten til å parkere VIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå