Gå til innhold

APedersen • OEM-Look E38 728i • E53 X5

Share

Anbefalte innlegg

Ja, er mulig det kan bli bra ;) Hadde vært kult med vindavvisere også, fant et sett til ca 1000,- for en stund siden, mulig det blir nærmere sommeren ;)

Mtp lyktene har jeg tenkt litt på at når bilen skal på EU-kontroll nå i februar kan det være greit å ha et sett som er lovlig i tilfelle, så må bli nærmere sommeren det også :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dem ehr hadde eg til min, rask levering, og ikke dyrt

http://www.ebay.co.uk/itm/97-01-BMW-E38 ... 416091fd1b

Nice, nei det var jo billig :)

Hehe, kunne vært kult med en slik på takstativet i tillegg til vindavvisere, eller blir det for mye? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14,99£ = 138,- for vindavvisere og (49,99$ = 300,-) for den Yakima plata, billig billig :D

Må vel begynne å tenke på idéer til sommerstuket:

(Dette er bare idéer)

- Originale blå/ helsorte emblemer

- Like lav som den var foran, og lavere bak slik at kanalen ligger vannrett

- Vindavvisere

- Bakrutesenker

- Trunk lip?

- Muligens den ACS stylinga, er meget usikker :?

- Facelift baklykter med oransje blinkers

- Må nok få lakkert opp frontfangeren

EDIT:

- Blir nok litt endring i stickersene også, om jeg kanskje tar vekk de jeg har i bakruta og bare har et STANCE|WORKS i frontruta, har tenkt at sommerstuket skal bestå av mest mulig cleant og originalt preg :)

Så skal jeg også bestille meg en keychain av enten illest/fresh as f*ck etc for å ha i nøkkelhanken :)

Skriver EDIT: her om jeg kommer med flere ting, og dere må ikke være redde for å komme med innspill! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er tøffere med tyskerstuk, at kanalen går lavere mot fronten, men hver sin smak;)

At vindavvisere er så billig er jo sykt:o har det stående på ekstradørene jeg fikk med civicen, så kanskje jeg skal kline på disse? Hmm:p lurer også på å skaffe meg noen 16" lm-reps til sommern:p og slippe den laaavt:D :P

Synes du skal kjøre på med de planene du har der jeg, litt usikker på oransje lykter bak, men igjen, hver sin smak;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja, hadde det denne sommeren og for så vidt nå på vinteren, men har lyst å leve opp til Stanceworks både bak og framme ;)

Hahah, den Civic'en kan bli konge rå! Altså klin på vindavvisere også :D

Ang. baklyktene og generelt alt jeg har skrevet er det som sagt bare idéer til modifikasjoner som er aktuelle å utføre ;) Men alle må føle seg fri til å gi innspill i hva jeg kan gjøre! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker planene dine, men synes den ACS stylinga skal på, ivertfall den leppa. Synes det ser meget bra ut, blir heller ikke "overkill". Men hvorfor ta vekk stickers'a bak? Ser jo litt bedre ut så får du heller STANCE|WORKS i frontruta i tillegg :) Å blir det for mye så får du heller vurdere de klistermerkene i bakruta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...