BilBruker Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Røde lykter var awesome, hadde jeg hatt en E38 ville valget blitt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2012 Hehe Ja, skal se om jeg kan evt få blandet en matchende farge på boks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Null stress å få bra resultat med helrøde lykter med "vanlig" rød lyktspray fra feks tema prøv, kan bli tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
launcher Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 synes du skal gå for vindavisere og--syns d e grisetøft på e38 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2012 Ja, er mulig det kan bli bra Hadde vært kult med vindavvisere også, fant et sett til ca 1000,- for en stund siden, mulig det blir nærmere sommeren Mtp lyktene har jeg tenkt litt på at når bilen skal på EU-kontroll nå i februar kan det være greit å ha et sett som er lovlig i tilfelle, så må bli nærmere sommeren det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 dem ehr hadde eg til min, rask levering, og ikke dyrt http://www.ebay.co.uk/itm/97-01-BMW-E38 ... 416091fd1b Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theEP Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Helt rette stilen! GO FOR IT! Men hva med sånn-ish? http://www.ebay.com/itm/Yakima-Fairing-Fits-38-Roof-Rack-Crossbars-/250970760575?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3a6f05e57f Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2012 dem ehr hadde eg til min, rask levering, og ikke dyrthttp://www.ebay.co.uk/itm/97-01-BMW-E38 ... 416091fd1b Nice, nei det var jo billig Helt rette stilen! GO FOR IT! Men hva med sånn-ish? http://www.ebay.com/itm/Yakima-Fairing-Fits-38-Roof-Rack-Crossbars-/250970760575?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3a6f05e57f Hehe, kunne vært kult med en slik på takstativet i tillegg til vindavvisere, eller blir det for mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2012 14,99£ = 138,- for vindavvisere og (49,99$ = 300,-) for den Yakima plata, billig billig Må vel begynne å tenke på idéer til sommerstuket: (Dette er bare idéer) - Originale blå/ helsorte emblemer - Like lav som den var foran, og lavere bak slik at kanalen ligger vannrett - Vindavvisere - Bakrutesenker - Trunk lip? - Muligens den ACS stylinga, er meget usikker - Facelift baklykter med oransje blinkers - Må nok få lakkert opp frontfangeren EDIT: - Blir nok litt endring i stickersene også, om jeg kanskje tar vekk de jeg har i bakruta og bare har et STANCE|WORKS i frontruta, har tenkt at sommerstuket skal bestå av mest mulig cleant og originalt preg Så skal jeg også bestille meg en keychain av enten illest/fresh as f*ck etc for å ha i nøkkelhanken Skriver EDIT: her om jeg kommer med flere ting, og dere må ikke være redde for å komme med innspill! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 Synes det er tøffere med tyskerstuk, at kanalen går lavere mot fronten, men hver sin smak;) At vindavvisere er så billig er jo sykt:o har det stående på ekstradørene jeg fikk med civicen, så kanskje jeg skal kline på disse? Hmm:p lurer også på å skaffe meg noen 16" lm-reps til sommern:p og slippe den laaavt:D Synes du skal kjøre på med de planene du har der jeg, litt usikker på oransje lykter bak, men igjen, hver sin smak;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2012 Hehe ja, hadde det denne sommeren og for så vidt nå på vinteren, men har lyst å leve opp til Stanceworks både bak og framme Hahah, den Civic'en kan bli konge rå! Altså klin på vindavvisere også Ang. baklyktene og generelt alt jeg har skrevet er det som sagt bare idéer til modifikasjoner som er aktuelle å utføre Men alle må føle seg fri til å gi innspill i hva jeg kan gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 Liker planene dine, men synes den ACS stylinga skal på, ivertfall den leppa. Synes det ser meget bra ut, blir heller ikke "overkill". Men hvorfor ta vekk stickers'a bak? Ser jo litt bedre ut så får du heller STANCE|WORKS i frontruta i tillegg Å blir det for mye så får du heller vurdere de klistermerkene i bakruta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2012 Hehe, ja vi får se Fordi jeg skal ha et mer clean look på bilen nå til sommeren, så synes det blir best med bare en sticker kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 okei,Jaa sjønner. Blir nok bra uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2012 Hehe, ja håper det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå