APedersen Skrevet Januar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2012 Fant et til bilde av denne: Han har jo også fjernet emblemet bak ser jeg nå, er litt spesielt men clean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 var overhodet ikke dumt uten emblem bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 Kjøp plate til takstativet. Alle takstativ skulle hatt det =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 ser ikke greia med takstativ på en sjuer.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2012 Naboen min fjerna emblemet foran på sin E39 for et par år siden når han hadde den, så meget annerledes ut, men var faktisk kult Den plata skal jeg bestille, samt vindavvisere, det ble så billig at jeg bare må bestille Så kanskje jeg skal prøve med stickerbombing? Jeg aner jo ikke hvordan det blir på sjuern, men det vet man ikke uten å ha prøvd, har bare sett en E38 med den plata på, så kan jo bli morsomt når ingen andre har det på E38 Om dere ikke har sett den så er det mulig jeg har bilde en eller annen plass av der den vises Så var det et bilde jeg sa jeg skulle poste av de sorte baklyktene fant jeg nå: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 Fant et til bilde av denne: Han har jo også fjernet emblemet bak ser jeg nå, er litt spesielt men clean Steike så rått!!! Du må få deg sånne baklykter og fjerne emblem Takstativ hadde også gjort seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2012 Hehe, får se Som sagt kom jeg på at jeg ganske garantert må ha lykter som er godkjente, og det er jo de hvite jeg har, men skal undersøke litt Jeg ser også nå at bilen på bilde har fjerna den der knappen til bagasjeluka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 ser ikke greia med takstativ på en sjuer.... Hvor skal man ellers ha skiene i en sjuer ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 i never skiiiii.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 Fant et til bilde av denne: Han har jo også fjernet emblemet bak ser jeg nå, er litt spesielt men clean det er egen tråd på stanceworks også på denna, men jeg klarer ikke finne den i farta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2012 ser ikke greia med takstativ på en sjuer.... Hvor skal man ellers ha skiene i en sjuer ? Takboks hadde heller ikke vært dumt! Tro en fullstendig stickerbomba takboks Fant et til bilde av denne: Han har jo også fjernet emblemet bak ser jeg nå, er litt spesielt men clean det er egen tråd på stanceworks også på denna, men jeg klarer ikke finne den i farta. Aha Skal prøve å lete litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 nok inspirasjon her? http://www.facebook.com/#!/media/albums ... 479480147| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2012 Har sett der før, der jeg fikk inspirasjon til å skrubbe felgene mine skikkelig i sommer når jeg så disse bildene: http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 147&type=1 Men har ikke sett der på en stund, er nok kommet mye nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2012 Da har jeg skaffa meg den større Stance|works stickern for å ha i frontruta! Takket være FredrikWake som jeg fikk kjøpt det hos Skal prøve å få vaska bilen i dag og deretter sette det på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Januar 24, 2012 Share Skrevet Januar 24, 2012 Blir kult! Husk bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå