APedersen Skrevet Januar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2012 Alltid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 gromtgromt og ellers går det bare bra med bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2012 Fikk vaska bilen i går på Shell med høytrykkspyler og svamp for 20kr siden de ikke hadde avfetning, koster egentlig 40 (Haha) Jaja, men bilen ble renere i hvertfall og jeg fikk satt på stickern Her er et dårlig iPhone bilde, men blir et bedre bilde i dag: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 Den så skeiv ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2012 Skeiv iPhone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 vasker bilen med svamp ?? FY! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2012 Noe galt i å svampe da så lenge bilen er spyla rein? Skjønner hvor du vil hen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 jeg bruker ikke svamp på noen av bilene jeg bryr meg om, samme hvordan lakken er vaskehanske er tingen, mye mer skånsom. suger til seg og "gjemmer" dritten i stede for å gnu den rundt lakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2012 Ja, har vaskehanske hjemme som jeg alltid bruker, men var bare svamp der :SS Tror det er første gang jeg har brukt det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 godt å høre fin bil du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2012 Hehe Takk skal du ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 Sålenge du bruker en profesjonell svamp, så har det ingenting å si.. Svamper alà Zymol trekker også til seg partikler og gjemmer det inne i porene, pga. de har såpass store porer i forhold til "jalla" svamper som er tilnærmet tette. Du skal uansett ta en god avfetting og forvask nå på vinterføre, før du bruker berøring. Les test på Detailersclub: http://www.detailersclub.no/forum/topic/8185-test-grout-sponge-til-bilvask/page__hl__%2Bzymol+%2Bsvamp__fromsearch__1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2012 Dem var fri for avtetning, det som var så kjipt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 Jeg fatter ikke om noen kjører rundt i byen med takstativ fordi det ser tøft ut.... virker mer som uteligger som bor i bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2012 Spørs hvordan man ser på det, er jo en praktisk løsning om man ikke har plass i bagasjerommet etc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå