Gå til innhold

APedersen • OEM-Look E38 728i • E53 X5

Share

Anbefalte innlegg

Fant 20 hjulbolter til i chrome i garasjen, eller 16 vanlige og 4 sånne "tyverisikre" bolter jeg tenkte jeg kanskje skal få pulverlakkert sort metallic? Eller blir det teit? Disse er uansett bedre enn de som står på pga de som står på nå er begynt å ruste :(

0t0ilio0zrwixoreo029.jpg

0ww5jj69sum2vtzp92pu.jpg

53bbwg7l90qajn73y0qo.jpg

Så tenker jeg at jeg i tillegg får tak i sorte Borbet emblemer til sommerfelgene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant faktisk også et skilt fra Florida i garasjen med litt lakk på som jeg pussa vekk, men det er også skjært i, må bare legge ut siden vi snakka om USA skilter for et par sider siden :P Har et til som ikke er ekte også, da farsan kom hjem i går fra USA med masse stasj :)

hf27y96vrrzmau0i3q75.jpg

Fiksa meg også garasjeportåpner til den garasjen med alt det rare i :D DET er kjekt, fant også en bra plass å legge den på :)

vah4jtzjk8gp0ek73br3.jpg

Trenger også en ny slik, så litt på koed men der kosta det jo nesten 1000kr mener jeg på, føler ikke jeg gidder å bruke så mye penger på en slik, finns vel en del på Ebay :-k

50ir8m9vhgamvqzpqvql.jpg

Fant fram facelift baklyktene mine også, som jeg tenker å foliere blinklysene oransje på, slik som 740AV har gjort, men glasset til ryggelyset er skittent på innsiden tror jeg, sikkert pga fukt. Lurer på om jeg kan skjære opp å vaske eller om nødvendig bytte glasset :-k

sjnbrjcpp3k1proedlun.jpg

Glad det endelig skjer litt ting med bilen, det er gøy! Og jeg blir bare mer og mer glad i bilen jo fler ting jeg fikser :) Er begge stabstagleddene og det ene styreleddet, bremseskivene og klosser bak jeg i all hovedsak trenger å bytte for å få den EU-godkjent, blir vel å bestille straks :)

EDIT: Fikk dem rene, men er jo fortsatt litt annen farge på blinklys og ryggelys, men det vil vel ikke vises så godt hvis jeg folierer oransje, selv om dem burde vært like blank som blinklysene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :) Alltid hyggelig med positive tilbakemeldinger!

Jepp, skal i hvertfall prøve å se om det blir bra, koster jo ikke så mye for lamin-x akkurat, og synes det ser ganske bra ut :D

jg15yuywxys5ufm4t5aw.jpg

Synes ikke der er noe feil med de baklyktene jeg har, men er alltid artig å variere litt, er jo ikke noe særlig stor jobb å bytte baklykter så :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette bli bra! har foresten et slikt sett med baklykter hvis du vil ha å legge film på:P

Tror det :D Trenger ikke et sett til med facelift, hehe :P

Er det ikke bare å kjøpe et sett pre-face baklykter da? man får vel kastet slikt etter seg hos folk som har byttet til facelift.

Hehe, ja preface er jo så ut lizmm så folk kaster de vel bare, men greia er det at jeg må ha noen som ser helt nye ut ellers er det ikke aktuelt, var det jeg tenkte med de oransje blinklysene mine foran også, dem blir så sliten farge på om dem er fra en original bil og ikke kjøpt ny i ettertid :P

Jeg har et sett med pre-facelift baklykter som du kan få billig ;)

Bilde??? :)

Ser ut som det er pære i den blinklys delen? Kanskje derfor det er forskjellig farge?

Glasset blir jo ikke blankere av den grunn :P Men fikk vaska glasset litt, men er fortsatt en rar farge på ryggelyset.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

innvendig vask av lyktene... prøv glass vask å trykkluft. ang dei låse boltene så ville eg vert veldigt forsiktig med å skru fast den skruen. fort gjort å øydelegge pipa på akuratt den typen der...eg har noen mer tittere hakk i å i svart som eg tror er orginale føle dem e sikrere... men finner jo pipe å sette over låse bolten så høgger tak i selve bolten nå du står med hele sjegget i post kassen!! så har dei fleste dekkverkstedene slikt verktøy..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis du fylte AGIP når du bytta så ikke fyll biltema nå. Om det ikke er samme olje som når du bytte så kan den starte å bruke olje :)

Eg er generelt VELDIGT motstander av biltema olje... kor lenge kjøre du bilen på skifta? 10-15000km? såg det nå eg jobba som service mann at somregel nå bilene hadde kjørt opp i mot 15.000km (30.000på nyere biler som kjørte mye i året med syntetisk) så va det tid for å etter fylle. nå bilen vil ha olje så er olja udslitt.å klar for ny olje.men klart er jo noen biler så bruker olje uansitt kor god olje en har.. pleide fylle 15/40 lastebil olje på slike olje tørse biler.. er jo olje så er like god så anna olje så tåler pryl fra en lastebil motor så er det i mange tilfeller bra nok for bil.noe så hjalp på olje forbruke ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bare å kjøpe et sett pre-face baklykter da? man får vel kastet slikt etter seg hos folk som har byttet til facelift.

Hehe, ja preface er jo så ut lizmm så folk kaster de vel bare, men greia er det at jeg må ha noen som ser helt nye ut ellers er det ikke aktuelt, var det jeg tenkte med de oransje blinklysene mine foran også, dem blir så sliten farge på om dem er fra en original bil og ikke kjøpt ny i ettertid :P

Hehe, det er ihvertfall vanligere å gå andre veien, så da burde det jo være noen pre-face lykter til salgs rundt omkring. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...