Spiff Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Har jo vurdert trunk lip også det må du ikke finne på, det ser ikke ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Hahaha, ser bra ut på en Alpina 7er f.eks, men ikke på en 7er med S/W stuk HEHE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theEP Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 http://www.ebay.com/itm/NEW-For-BMW-E38 ... 50&vxp=mtr Bare søk på "E38 key" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2012 Nice! Må bestilles Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2012 Noen som tror at litt mørkere lamin-x film på hovedlyktene er kult? Her er jo et eksempel på det, denne er kanskje litt for mørk da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 hvorfor ikke? er jo bare bøst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 Fikk lønning idag, så har tenkt å bestille et lite parti med Lamin-x Tint. Skal du kanskje hive deg med på en bestilling? http://www.lamin-x.com/Two-Universal-8x ... /2-816.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2012 Ja for faaen, nice! Jeg skulle hatt både litt mørkere tint og oransje lamin-x til facelift baklyktene Vet ikke om jeg får tak i oransje her omkring såå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 Spør Lasseln hvor kult det er med soting, så får du svaret men ja, det er tøft å sote lamper noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2012 Synes ikke han der er no kult? Tror gunsmoke hadde vært perfekt på hovedlyktene: http://www.lamin-x.eu/products/features/looks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 var vell heller at han første ble stoppa for felger og senk, en uke på og vise det.. så dagen etter ble han stoppa for soting på side rutene og fikk bot på 5000 hvis han ble tatt med det igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 Bestill det, så får jeg se hvor mørkt det blir! jeg vil ha enten tint eller gun-smoke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2012 Hahahahaha såppas! SUGER å dra av soting, når jeg måtte fjerne sotinga var det etter første og eneste gang jeg lånte bort bilen min Tror 12% blir bedre enn 6% Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 Ser jeg har blitt omtalt her, B-forumkjendis Jeg hadde selv soting av frontlykter, dog relativt lyst, frem til gårsdagens møte med lovens lange arm. Da forsvant soting på frontlykter og soting av fremrutene. Men på spørsmål om hvor kult jeg syns det er, 10 av 10, soting er alfa omega, bare synd at fremrutene mine er nødt til å forbli akvarium Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 tror gunsmoke blir best, men tipper du må bytte hyppig for å unngå at det skal se jalla ut, hvertfall på mine grøftlys- de blir fort matt:p Gunsmoke kler i hvertfal e30ens DE lykter imo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå