Gå til innhold

min 123d!

Share

Anbefalte innlegg

Her er min lille kosebamse: en 123d! Etter det jeg har sett på forumet (har vært en skap bimmersfil siden oppstarten av forumet), den eneste 123d her. Etter min mening en fantastisk bil. Er nå tre år siden de rullet ut av tronrud Drammen, og ikke blitt skuffet en eneste gang :D Det beste jeg har opplevd var vel i indre Sverige i fjor, hvor bilen startet på første slag i 31 minus!? Både Passat og v70 måtte gi seg der :applause:

Litt spec på bilen: Le Mans blå, med lemons skinn interiør. Alt utstyr, unntatt nøkkelløs start og noen andre småting.

Men vi må jo ikke glemme bilder! Bilen er foreløpig orginal, men har noe planer for den. Første er senk og felger, men er jo ikke helt lett å velge hva ma skal bruke penger på :? Så er det bremser, alltid greit å stoppe i tide!

Her er bilen ca 3 mnd. gammel og parkert på en parkeringsplass i Ungarn. Se hvordan de andre bilene har parkert langt unna 8)

8jp9yd1te94hh1791qhp.jpg

Her en blåbæret nyvasket!

huee5nouufs76kucqbyk.jpg

a9w2iqepgw17wygzefr9.jpg

o3d8zf173lo970xfihfq.jpg

Her er bilen igjen vasket og polert. Dette er i desember 2010.

tdpxrncff8zrmkbxtkgm.jpg

6rdrzaizr1qqx8ug4w5w.jpg

km2n5u8unbb8qk8ojwt5.jpg

Felger er jo viktige å rengjøre! Her er jeg i stua og polerer, allerede vasket dem på badet!? Her fyller disse felgene 3 år :)

pl7hx8xoy7yyambtq5cw.jpg

9yrpzr1millhnnfj31jz.jpg

mo2dsd3h6glg1hpcncgy.jpg

Men fra spøk til revolver!! En dame klarte i februar i år og kjøre rett i rompa på blåbæret, 70 km/h.

Heldigvis fikk den andre bilen en slik vinkel at min bil ikke fikk SÅ store skader. Men skadene ble på voksne 120 000,-

Lucky me ble bilen helt frisk igjen :D

oz5efpyh87scw95jinha.jpg

cmu59nmkn1fl92peejdz.jpg

hnozku152sxoz98kouuc.jpg

Takk for meg for denne gang, og håper noen liker blåbæret mitt :)

Ps. alle bildene er tatt men iphone`s fantastiske kamera!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ironisk ment det med iphones fantastiske kamera? ;P Men bildene ble jo helt greie :)

Tøft med 1'er coupe iallefall, må være en temmelig kjekk bil med den motoren! Testa 120cd, ble forelska i den, og større motor gjør vell bare hele greia enda bedre :D

Kjipt med den kollisjonen da, fikk du bilen 100% igjen etter uhellet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ironisk ment det med iphones fantastiske kamera? ;P Men bildene ble jo helt greie :)

Tøft med 1'er coupe iallefall, må være en temmelig kjekk bil med den motoren! Testa 120cd, ble forelska i den, og større motor gjør vell bare hele greia enda bedre :D

Kjipt med den kollisjonen da, fikk du bilen 100% igjen etter uhellet?

Litt ironisk ment ja, men greie nok :) Bilen ble faktisk veldig bra, ingen skader som gikk på chassi eller andre vitale deler. bare karosseri deler. Ellers er bilen bare helt fantastisk, men så klart skulle ønske en rekke 6ér lyd, men glemmer det fort når man skal fylle drivstoff :D

Fin bil. Liker 1 serie coupe ganske godt egentlig. Lå denne til salgs på Finn en stund?

Nei, denne har nok ikke vært til salgs. Skal nok heller ikke selges med det første, aldri opplevd en bil med mindre feil enn denne 8) Og det er ikke dårlig med tanke på at den har blitt kjørt relativt hardt rundt Norges vakre fjelloverganger en rekke ganger!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter "uttallige" turer i skogen, så tror jeg faktisk at tyttebær er røde ;)

Så mitt forslag er at du døper om den meget pene bilen til Blåbæret isteden :roll::P

Hehe, tenkte det samme da jeg leste teksten ;p

Men nydelig bil du har der! 1-serie coupè er tøffe biler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice! Digger 1 serie coupe. :D

Var det Auto Skade som fikset bilen din? :)

Nei, Bilia i Drammen :)

Ellers har dere helt rett! Er min gamle Mini som var rød som ble kalt tyttebæret. Dette er blåbæret 8) Gikk litt fort i natt når jeg laget tråden.

tøff den vesle tassen der:)

Ikke sant, pluss litt morsomt med en bil man ikke ser overalt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...