bmw_123d Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Her er min lille kosebamse: en 123d! Etter det jeg har sett på forumet (har vært en skap bimmersfil siden oppstarten av forumet), den eneste 123d her. Etter min mening en fantastisk bil. Er nå tre år siden de rullet ut av tronrud Drammen, og ikke blitt skuffet en eneste gang Det beste jeg har opplevd var vel i indre Sverige i fjor, hvor bilen startet på første slag i 31 minus!? Både Passat og v70 måtte gi seg der Litt spec på bilen: Le Mans blå, med lemons skinn interiør. Alt utstyr, unntatt nøkkelløs start og noen andre småting. Men vi må jo ikke glemme bilder! Bilen er foreløpig orginal, men har noe planer for den. Første er senk og felger, men er jo ikke helt lett å velge hva ma skal bruke penger på Så er det bremser, alltid greit å stoppe i tide! Her er bilen ca 3 mnd. gammel og parkert på en parkeringsplass i Ungarn. Se hvordan de andre bilene har parkert langt unna Her en blåbæret nyvasket! Her er bilen igjen vasket og polert. Dette er i desember 2010. Felger er jo viktige å rengjøre! Her er jeg i stua og polerer, allerede vasket dem på badet!? Her fyller disse felgene 3 år Men fra spøk til revolver!! En dame klarte i februar i år og kjøre rett i rompa på blåbæret, 70 km/h. Heldigvis fikk den andre bilen en slik vinkel at min bil ikke fikk SÅ store skader. Men skadene ble på voksne 120 000,- Lucky me ble bilen helt frisk igjen Takk for meg for denne gang, og håper noen liker blåbæret mitt Ps. alle bildene er tatt men iphone`s fantastiske kamera! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Ironisk ment det med iphones fantastiske kamera? ;P Men bildene ble jo helt greie Tøft med 1'er coupe iallefall, må være en temmelig kjekk bil med den motoren! Testa 120cd, ble forelska i den, og større motor gjør vell bare hele greia enda bedre Kjipt med den kollisjonen da, fikk du bilen 100% igjen etter uhellet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Fin bil. Liker 1 serie coupe ganske godt egentlig. Lå denne til salgs på Finn en stund? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_123d Skrevet April 18, 2011 Forfatter Share Skrevet April 18, 2011 Ironisk ment det med iphones fantastiske kamera? ;P Men bildene ble jo helt greie Tøft med 1'er coupe iallefall, må være en temmelig kjekk bil med den motoren! Testa 120cd, ble forelska i den, og større motor gjør vell bare hele greia enda bedre Kjipt med den kollisjonen da, fikk du bilen 100% igjen etter uhellet? Litt ironisk ment ja, men greie nok Bilen ble faktisk veldig bra, ingen skader som gikk på chassi eller andre vitale deler. bare karosseri deler. Ellers er bilen bare helt fantastisk, men så klart skulle ønske en rekke 6ér lyd, men glemmer det fort når man skal fylle drivstoff Fin bil. Liker 1 serie coupe ganske godt egentlig. Lå denne til salgs på Finn en stund? Nei, denne har nok ikke vært til salgs. Skal nok heller ikke selges med det første, aldri opplevd en bil med mindre feil enn denne Og det er ikke dårlig med tanke på at den har blitt kjørt relativt hardt rundt Norges vakre fjelloverganger en rekke ganger!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Nice! Digger 1 serie coupe. Var det Auto Skade som fikset bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Flott bil! Ikke så rent ulik min gamle 120. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 tøff den vesle tassen der:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 etter "uttallige" turer i skogen, så tror jeg faktisk at tyttebær er røde Så mitt forslag er at du døper om den meget pene bilen til Blåbæret isteden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 etter "uttallige" turer i skogen, så tror jeg faktisk at tyttebær er røde Så mitt forslag er at du døper om den meget pene bilen til Blåbæret isteden +1! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 etter "uttallige" turer i skogen, så tror jeg faktisk at tyttebær er røde Så mitt forslag er at du døper om den meget pene bilen til Blåbæret isteden Hehe, tenkte det samme da jeg leste teksten ;p Men nydelig bil du har der! 1-serie coupè er tøffe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_123d Skrevet April 18, 2011 Forfatter Share Skrevet April 18, 2011 Nice! Digger 1 serie coupe. Var det Auto Skade som fikset bilen din? Nei, Bilia i Drammen Ellers har dere helt rett! Er min gamle Mini som var rød som ble kalt tyttebæret. Dette er blåbæret Gikk litt fort i natt når jeg laget tråden. tøff den vesle tassen der:) Ikke sant, pluss litt morsomt med en bil man ikke ser overalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 Flott bil! Skulle gjerne sett noen interiørbilder også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 Alltid syntes disse er litt styggpene, og det er kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Juli 19, 2015 Share Skrevet Juli 19, 2015 Du må få noe liv i denne tråden! ser ut som om bilen din også er ganske fin. er meg du møtte ved Sydney Grill. ( han med svart 120cd ) hyggelig og slå sammen en prat! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå