Ivanrogov Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Da ble det ny bil etter E60`n ble solgt. Ble en 2009 320da. Utstyr som brunt skinn, navi, hifi, lyspakke, 19" felger osv. Bilen har fått seg svarte nyrer i mitt eie. Planer? Tja.. Utrolig god på veien, så har ikke lyst på nytt understell. Men bilen må jo mot bakken, så senk kommer vel. Felgene er veldig pene, men har også lyst på BBS kopi med gull senter. Det blir iallefall svart tak og film på rutene! Dobbel eksosstusser trenger jeg også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Gratulerer med finfin 3'er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Herlig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Grattis med rå bil! Alpinhvit med det skinninteriøret er helt rett. Blir nok toppen av kransekaka med planene dine! Feil kasse etter min smak, men smaken er som baken - todelt! Har lyst på E92 den dagen jeg selger M3'n også...hm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet April 18, 2011 Forfatter Share Skrevet April 18, 2011 Hadde manuell på E60`n, det var ikke bra på 2.0diesel.. Med automat så fungerer det helt fantastisk, den girer akkurat som jeg vil den skal gjøre. Mye mer behagelig, mye mindre mas, ikke noe rykk og napp pga hard clutch. Hadde det vært en 335i/335d så hadde manuel girkasse vært et must, men ikke på en cruisebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiseth! Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 en sånn SKAL jeg ha en gang, sykt fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 Nydelig Felgene kler bilen 100%. Synes ikkje den trenger senk heller, egentlig. E92 er såpass fine i utgangspunktet at eg kan ikkje skjønne det skal vere noe vits i senke, dille med 4x utblås osv Og svart tak....? NEhh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet April 19, 2011 Forfatter Share Skrevet April 19, 2011 Blir ikke 4x eksos, men 2x på ene siden, nå er det en oval stuss som ikke er fult så pen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 Gratulere me en helt perfekt 3er stig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerhelge Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 Nydelig bil. Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 Der var gromvogna ja.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 Nydelig fargekombo på den der. To minus..... Diesel....og automat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 Kjempe fargekombinasjon på bilen! grattis mned ny bil. Hadde manuell på E60`n, det var ikke bra på 2.0diesel.. Med automat så fungerer det helt fantastisk, den girer akkurat som jeg vil den skal gjøre. Mye mer behagelig, mye mindre mas, ikke noe rykk og napp pga hard clutch. Hadde det vært en 335i/335d så hadde manuel girkasse vært et must, men ikke på en cruisebil faktisk uenig i deg med 335, den nye dct kassa er kjempe bra. 335d fåes bare med automat så det hadde ikke gått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 Pen rett og slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 Grattis med nydelig 3'er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå