bimmerhelge Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 Hei, tenkte jeg skulle poste noen bilder jeg tok her om dagen av min nye F10: Nå kan nok mange lure på hvorfor jeg gikk for en BMW som drosje? Jeg fikk en god serviceavtale med forhandleren min (som jeg også har brukt tidligere med de andre drosjene mine), dessuten har jeg alltid hatt lyst på BMW og etter all den positive medieomtalen den nye 5 serien fikk var egentlig valget ganske soleklart. Dette er en 525d med sportsautomat, komforseter og justerbart understell. Rasket med det utstyret som har en direkte innvirkning på bilens kjøreegenskaper. Og den kjører som en drøm:) Har nå fått på sommerfelgene så jeg kan ta noen flere bilder hvis folk ønsker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 Gratulerer med en nydelig bil Hadde ikke vært bedre med sort skinn istede for så lyst når du kjører taxi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerhelge Skrevet April 19, 2011 Forfatter Share Skrevet April 19, 2011 Gratulerer med en nydelig bil Hadde ikke vært bedre med sort skinn istede for så lyst når du kjører taxi? Tusen Takk! Det hadde vært mindre arbeid mtp rengjøring, men uansett om setene er mørke eller lyse blir jo setene skitne uansett. Forskjellen er at med lyse seter ser du all dritten og kan dermed holde det rent. Min forrige drosje hadde også lyst interiør og interiøret så ikke ille ut etter 300.000 km, selv om det selvsagt ikke på noen måte så like fint ut som da bilen var ny. Men velholdt lyst skinninteriør ser mye bedre ut enn nedslitt skittent sort skinninteriør etter 300.000, det kan jeg garantere deg Bruker et skinnbehandlingsmiddel jeg kjøpte fra en møbelprodusent som beskytter lyst skinn også som skal påføres hver 2. måned. Jeg tror dette blir bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 ser jeg må til moss å kjøre taxi Tøff bil, har prøvekjørt en liknende og må vel ærlig innrømme at jeg ble forelsket, helt til jeg så sluttsummen på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerhelge Skrevet April 19, 2011 Forfatter Share Skrevet April 19, 2011 Hvis du noensinne lander på Rygge Flyplass eller er i nærområdet kan du sende en PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 Utvilsomt et flott bil du har fått deg der ja. Ser for meg at når man kjører så mye som en drosjesjåfør, er det godt å befinne seg bak rattet på en slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trojamoss Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 Nydelig bil, jeg har sett deg et par ganger i Moss nå, dette er vel den fineste taxien i byen nå. Gratulerer med en herlig bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 Utvilsomt et flott bil du har fått deg der ja. Ser for meg at når man kjører så mye som en drosjesjåfør, er det godt å befinne seg bak rattet på en slik. +1 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerhelge Skrevet April 19, 2011 Forfatter Share Skrevet April 19, 2011 Nydelig bil, jeg har sett deg et par ganger i Moss nå, dette er vel den fineste taxien i byen nå. Gratulerer med en herlig bil. Ja, jeg vil vel tro det. Selv om Robert sin merce med nesten 300hk er temmelig rå, vil jeg vel si at beamern slår merca i utstyr og komfort. Men vi skal ikke helt se bort fra naboen min heller som har en F01 730d. Selv om den er utelukket fra konkurransen da bilen kjøres i Oslo (må si jeg fikk hakeslipp av type ute av ledd da jeg så han kjøre inn til oppkjørselen sin, med drosjelampa på) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore_S Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 Gratulere har en 525d selv! Har hatt den i snart et år nå og er meget godt fornøyd med bilen, selv om det har vært noe småtull med den.... viewtopic.php?t=174602 Vil tro de fleste feil er luket bort nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 Må være en fryd å ha det der som arbeidsplass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå