Tom K Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 Det er ei vaskesjappe som blir drevet av noen av våre nye landsmenn her i byen, de tar 150-200,- kr for håndvask av bilen, dette er vel en helt ok pris og jeg kjørte bort for å se på når de vasket biler, det er jeg veldig glad for at jeg gjorde for ikke faen om de får vaske min bil, denne forholdsvis nye Passaten ble rygget ut av hallen når jeg kom, de bruker ikke pusseskinn men sånne silikon naler til å fjerne vanndråpene , ser ut som om de har vært ganske hardhent i tørkeprosessen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet April 20, 2011 Forfatter Share Skrevet April 20, 2011 Det ser flott ut i sola ikke sant ? hadde det vært min bil så hadde jeg trolig vært på Ullersmo nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inflames662 Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 hehe, det er var begredelige saker ja. Sier bare mikrofiber, enste som duger.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 Da jeg jobbet på Toyota på Hvam så forlangte sjefen at vi skulle bruke slike "slikkepotter". Helt til vi viste han resultatet på de mørke bilene en vakker sol dag Nye microfiberkluter blei bestillt med ilbud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 jeg bruker sånn nal innimellom, men aldri sett slike skader på min bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 Dette er ikke noe nytt, flere steder i Oslo gjør akkurat det samme. Kalles for jalla vaskere, sikkert flinke og bilene blir rene. Men lakken blir stygg, og ett eksempel på dette kan man se på TS sine bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet April 20, 2011 Forfatter Share Skrevet April 20, 2011 jeg bruker sånn nal innimellom, men aldri sett slike skader på min bil... Sikkert fordi at DU bruker det på DIN bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M85 Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 det der ser ut som dårlig selv utført polerings arbeid, og i sola sår ser man dette, ser at det er mye skjolder i lakken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet April 20, 2011 Forfatter Share Skrevet April 20, 2011 Så selv hva som foregikk, dette er riper etter silikon nal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 Det går ikke an at det blir så riper av en nal.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 dårlig vask og bruk av nal kan føre til slike riper jo. Dette var også testet av fifth gear programmet sammen med en av de fremste ekspertene innen bilpolering, og konklusjonen var, at man fikk mye riper ved bruk av nal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet April 20, 2011 Forfatter Share Skrevet April 20, 2011 Ja dere som tror at nal er best kan jo bare bruke det så mye dere orker, det kommer ihvertfall aldri noen nal på min svarte bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 Tørke Håndkle er eneste som duger, legge på lakken og klappe på. Ikke dra over med trykk. Og det er jo uhyre viktig at bilen er vasket skikkelig godt før den skal tørkes.. så ikke drit blir dratt med rundt i tørke prosessen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 funker også å kjøre fort og blåse av vannet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå