jonr- Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 krav om hjelm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Teien Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 nei er ikke krav med hjelm .kan også ha med pasasjerer mvh rune styret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik O Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 Takk til alle som møtte opp på SS2 i går, meget bra oppmøte og flott vær gjorde dagen veldig bra ! Det var mye frisk kjøring og folk så ut til å trives bra. Vi startet klokka 12.00 og det ble kjøring til nærmere 18.00. Vi i Øst-avd. tar gjerne imot bilder/ video fra treffet på ost@bmwccn.no Da sees vi igjen torsdag 2 juni på Kr. Himmelfartsdag klokka 12.00 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 Bilen streika på vei opp Får håpe den er frisk til neste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 Enkelte skal virkelig ha for innsatsen! Likte spesielt den gamle sekseren. Moro bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 26, 2011 Forfatter Share Skrevet April 26, 2011 Takk til alle som møtte opp på SS2 i går, meget bra oppmøte og flott vær gjorde dagen veldig bra ! Det var mye frisk kjøring og folk så ut til å trives bra. Vi startet klokka 12.00 og det ble kjøring til nærmere 18.00. Vi i Øst-avd. tar gjerne imot bilder/ video fra treffet på ost@bmwccn.no Da sees vi igjen torsdag 2 juni på Kr. Himmelfartsdag klokka 12.00 ! Er tidene lagt ut på nett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 Ta kontakt med Rune Teien for tidene. De tre raskeste var så vidt jeg husker: MR2 - 1.04.x Z3 Coupe - 1.08.x Impreza WRX - 1.09.x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 Noen som har video/bilder av en svart m3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 Hæ? Var den ute på banen? Det hørte vi ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenmyh Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 Takk til alle som møtte opp på SS2 i går, meget bra oppmøte og flott vær gjorde dagen veldig bra ! Det var mye frisk kjøring og folk så ut til å trives bra. Vi startet klokka 12.00 og det ble kjøring til nærmere 18.00. Vi i Øst-avd. tar gjerne imot bilder/ video fra treffet på ost@bmwccn.no Da sees vi igjen torsdag 2 juni på Kr. Himmelfartsdag klokka 12.00 ! Da skal jeg få sett igjennom de 500 bildene jeg tok, og sende deg de som faktisk er noe å ta vare på! Noen som har video/bilder av en svart m3? Jeg skal få redigert bildene av deg, og filmene jeg tok, så skal du få noe vettu! Også blir det spennende og se hvordan E36 Touringen min gjorde det mot resten av folka! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 Hæ? Var den ute på banen? Det hørte vi ikke.. hehe.. er du fortsatt døv? Noen som har video/bilder av en svart m3? Jeg skal få redigert bildene av deg, og filmene jeg tok, så skal du få noe vettu! gleder meg til film Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole-28- Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 noen flere som har flere bilder av grønn e28? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianRudi Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 Kjørte kun to runder med min blå 1-serie. Var veldig morsomt:-) noen som får lagt ut alle tidene? Mvh, kristian rudi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 De tre raskeste var så vidt jeg husker: MR2 - 1.04.x Z3 Coupe - 1.08.x Impreza WRX - 1.09.x Imprezaen kjørte jeg på 1.08.44 og Z3 en på 1.08.85, så såvidt raskere med impreza enn z3. Var morsomt som vanlig. Her er par filmklipp fra kamraet jeg hadde på taket Z3 Impreza Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå