sealed Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 Kom meg desverre ikke helt frem :/ deformerte intercooleren litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frode82 Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 Mulig jeg tar en tur opp! Har jo tross alt ikke mer enn 20 min vei Men tviler på at jeg legger ut 320'n på kjøring, hehe.. Tar i hvertfall med kamera, så det blir en del bilder om jeg kommer! Når kommer bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frode82 Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 Gleder meg til å se alle bildene . Noen som har filmet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenmyh Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 Mulig jeg tar en tur opp! Har jo tross alt ikke mer enn 20 min vei Men tviler på at jeg legger ut 320'n på kjøring, hehe.. Tar i hvertfall med kamera, så det blir en del bilder om jeg kommer! Når kommer bildene? Skal sette meg ned i morra kveld, når jeg endelig har tid og se på de! Så kommer nok opp i løpet av de neste dagene/helga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 27, 2011 Forfatter Share Skrevet April 27, 2011 Ta kontakt med Rune Teien for tidene.De tre raskeste var så vidt jeg husker: MR2 - 1.04.x Z3 Coupe - 1.08.x Impreza WRX - 1.09.x Hvordan kommer jeg i kontakt med han? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 27, 2011 Forfatter Share Skrevet April 27, 2011 Mulig jeg tar en tur opp! Har jo tross alt ikke mer enn 20 min vei Men tviler på at jeg legger ut 320'n på kjøring, hehe.. Tar i hvertfall med kamera, så det blir en del bilder om jeg kommer! Når kommer bildene? Skal sette meg ned i morra kveld, når jeg endelig har tid og se på de! Så kommer nok opp i løpet av de neste dagene/helga! Kan du si i fra til meg hvis du tok bilder av en sølv-grå E90 med nummer 11 på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Teien Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 Ta kontakt med Rune Teien for tidene.De tre raskeste var så vidt jeg husker: MR2 - 1.04.x Z3 Coupe - 1.08.x Impreza WRX - 1.09.x Hvordan kommer jeg i kontakt med han? her på mail runeteien@hotmail.com heller tlf 99624355 oppgi nr du fikk på ruta . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå