Gå til innhold

Noen somhar bilder av reimføringer M50 med kompressor?

Anbefalte innlegg

Skrevet
dobbelt hjul på veiva og egen reim ja. ligger noen motorbilder på posten min i signaturen. ser kanskje ikke så mye men... b25 du bygger på eller? mye effekt får man av de egentlig?

edit: leste litt fort jeg. så at du viste dette.. . ;)

Bygger på b25 ja ;)

Er oppgitt til 285hk med org eksos og uten IC, så håper på c.a 300 med grenrør, fjerna katter, IC osv.

Hadde du orka å legge ut de bildene du har av ditt motorrom her?

Hadde vært til stor hjelp! :)

Skrevet

ligger noen bilder innpå posten om bilen min. link i signaturen. er det noe spes du vil ha bilde av så skal jeg ordne det vettu :D

drømmer om b25 jeg også, hehe. litt for slapp den b20n selv med kompressor. men har en teori om at den ikke går helt som den skal da den napper litt og fjusker på tomgang. skal lete etter vakumlekasje, og teste ny lmm trur jeg. min er benket til 215 på hjulene ifølge forrige eier, så burde jo være litt fres i den..?!

Skrevet

Har lest igjennom tråden din og ser du ikke har chip?

Anbefaler deg å skaffe en chip fra fekzen da jeg har sett flere som har god erfaring med han både med turbo og kompressorchip :)

om den er benka til 215 på hjula så burde den jo ikke være dau akkurat, men har du ikke chip for overladding så vil jo motorstyreenheten "tenke" litt feil :P

Om du kunne ha ordna noe bilder av hvordan braketten er festa på motoren og ett der man ser reima så hadde det vært supert! :)

Skrevet

skal ordne bilder! selger sa det var original hjerne på bilen. men det var eieren før han igjen som monterte dette. han var vist bilmekaniker på toyota. bilen har gått på gol. har litt lyst å få tak i han og høre litt om opplegget.

vet du hva det blir kostende for en slik chip sånn ca da?

Skrevet

Jeg fikk pris på 2900 og da lager han en custom chip til meg.

Han må vite dyse str, når ladetrykket starter, når ladetrykket har nått maks, hvor høyt ladetrykk, og hvilket oppsett du har ellers.

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...