Bjørner Skrevet April 22, 2011 Skrevet April 22, 2011 Noen som har tips til hvordan man fikser et dødelagt jekkfeste på en e39. Feste bak + noe av kanalen har gitt etter å blitt bøyd innover pga rust. Feste framme er også rusta. Bytte hele kanalen eller bare skjære ut å sveise i nytt. Fant egentlig ikke deler på GS for dette bare hele B stolpen... Takker for tips.
hhagl Skrevet April 23, 2011 Skrevet April 23, 2011 Noen som har tips til hvordan man fikser et dødelagt jekkfeste på en e39. Feste bak + noe av kanalen har gitt etter å blitt bøyd innover pga rust. Feste framme er også rusta.Bytte hele kanalen eller bare skjære ut å sveise i nytt. Fant egentlig ikke deler på GS for dette bare hele B stolpen... Takker for tips. Jeg har akkurat samme problem. Skulle legge om dekk i dag, men det ene festet gav etter og jeg sto igjen med ett hull etterpå... What to do...?
Allrad Skrevet April 23, 2011 Skrevet April 23, 2011 Morro...det samme skjedde med på vår E39 Touring nå på søndag! passasjerside bak!
Robin L Skrevet April 23, 2011 Skrevet April 23, 2011 hmm. har e39 begynt å rustet såppas altså. kjedelig. hmmm. nå fikk jeg mindre lyst på e39 igjen
Margido Skrevet April 23, 2011 Skrevet April 23, 2011 Hehe det har vel noe med salting på veiene å gjøre?
Robin L Skrevet April 23, 2011 Skrevet April 23, 2011 er nok gjerne det ja. utsatt plass det der også da...
Otis Skrevet April 23, 2011 Skrevet April 23, 2011 Jeg sjekket begge mine fremre jekkfester i dag, var ikke antydning til rust noen plass under noen av dekslene i det hele tatt. Godt rust beskyttet, det er de. Det er jo tectyl under lakken jo. Kanskje det er forskjell på facelift og ikke?
killarinc Skrevet April 23, 2011 Skrevet April 23, 2011 Jeg har ikke facelift Ikke noe rust der, men veit en del mister gummien som sitter i hullet og da kan det selfølgelig legge seg mye salt og vann inni kanalen
Bjørner Skrevet April 23, 2011 Forfatter Skrevet April 23, 2011 Kan legge til å si at bilen har gått 460.000 km, touring 97, så slitasje og rust er det på hele bilen. Kanaler begge sider, dører, panser, bakluke, tak..
killarinc Skrevet April 23, 2011 Skrevet April 23, 2011 Er jo bare og sjekke resten av kanalen ved og stikke med en skrutrekker f.eks. Er det rust hele veien så fiks det, eller så selger du eller bruker som delebil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå