mudbug Skrevet Desember 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2011 Har du blinket fjernlys en gang, så aktiverer follow me home Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vktdaniel Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 skal jeg blinke med fjen lyset mens programet kjører som den står nå og så endcode. har eg forståt rett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Desember 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2011 skal jeg blinke med fjen lyset mens programet kjører som den står nåog så endcode. har eg forståt rett Når du kode, må du la bilen i parklys dvs du slå på LCM modul. Etter koding er ferdig,slår av tenning i 30 sekunder. Blinker du fjernlys med ignition off da aktiverer vi Follow me home light. Håper det hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vktdaniel Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 tusen takk for hjelpen setter meget stor pris på det Hilsen Daniel Raanås Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Januar 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2012 Nå er jeg igang igjen med min sommerfelg's prosjekt BBS BMW style 42. Klarlakk har begynt å flasse ut . Jeg gruer meg litt pga skruer er av titan typen. Det er lett å bli knekk. Det overrasket meg at det tok 2 timer for å skrue ut 4 felger . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Det blir nice HVilken farge blir det? Et tips er å lakkere felgen svart inni;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Januar 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2012 Det blir nice HVilken farge blir det? Et tips er å lakkere felgen svart inni;) Jeg har sett noen svart bil med svart felgen, blir felgen liksom forsvunnet. Men takk for tips , jeg tenker litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Tror han mente innsiden av felger, altså bak senteret.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2012 Tror han mente innsiden av felger, altså bak senteret.. Åhh, Riktig. Jeg leste for fort . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Januar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2012 Jeg har fått 4 deksler fra min venn i USA. Dette er bare prøvd på senter felgen på BMW BBS style 42. Det ser veldig bra ut. Jeg skal modifisere med BMW' deksel for å feste på felgen . Det finnes ikke BBS deksel for passer inn på BBS BMW OEM felgen. De må bruke sammen med BMW deksel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Januar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2012 Nå er jeg ferdig med BBS deksel på BMW style 42. Her er min DIY. http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=213984 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Januar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2012 Fikk dekslet idag. Nå er den på plass oppå støtdemperstårnet. Det blir ikke samlet vann der hvergang jeg vasker motoren. Før: Nå: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 Deksla opp på støtdemperen var ikke dumme! Kanskje jeg også skal kjøpe et par slike Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2012 Her er delenummer 31331090616. Det koster ikke så mye. Så slipper du vannsamling der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Her er delenummer 31331090616. Det koster ikke så mye. Så slipper du vannsamling der. Takker! Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå