mudbug Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2012 Kjempe vær idag, tok ut sommerfelger og lakkerte i cosmossvart (bilens fargen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2012 Jeg har en boks med Sabaru Gold til over fra sist gang. Jeg brukte denne til å sprøyte direkte fra en avstand på felgen's senter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 Blir spennende å se resultatet! har du lakkert bare baksiden av felgen? eller har du lakkert fremsiden også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2012 Blir spennende å se resultatet! har du lakkert bare baksiden av felgen? eller har du lakkert fremsiden også? Bare på bak siden. Skal polere fremsiden. Jeg mener personlig svart på fremsiden , blir forsvunnet vekk pga bilen er svart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 er enig der ja, hjula er svarte, bilen er svart, og da blir det lite kontraster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vktdaniel Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 blir meget greit dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 Ser bra ut hjula nå ja! Personlig liker jeg ikke svarte felger, hele fasongen på felgen forsvinner jo så man kunna like gjerne kjørt på svarte stålfelger Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 Hvis du leser kommentarene i etterkant alpejohn, så ser du at det er baksiden som er lakkert svart;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36power Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 Dette er en tråd som er verdtå følge Imponerede flink du mudbug! skulle ønske jeg kunne fått gjort like mye med min e39! Creds! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 Hvis du leser kommentarene i etterkant alpejohn, så ser du at det er baksiden som er lakkert svart;) Ja, det har jeg fått med meg, men nå snakker jeg om svarte felger, med svart senter altså. Svart inn i felgen kan være en stilig kontrast til gull farge slik som det blir her tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2012 Dette er en tråd som er verdtå følge Imponerede flink du mudbug! skulle ønske jeg kunne fått gjort like mye med min e39! Creds! Takk for det. . Jeg har mange prosjekter igjen. - Skifte pakning til oljefilterhus - skifte vannpumpen og termostatehus - Bytte bak støtdemper og hele bakstillingen - Start/stopp knapp for å starte bilen - ettermomtering High cluster OBC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2012 Ferdig med tørrsand 240, 400 og 600. . Våtsand imorgen 800, 1200 og 2000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2012 Ferdig med sommerfelgen's prosjektet . Når lyser direkte på felgen, er det en skikkerlig gullfarge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 blir spennende å se disse på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2012 Nå er det bestilt Michelin Pilot Sport 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå