mudbug Skrevet Juni 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2012 Høres ut som det ja, når jeg subba istykker min så begynte den å hoppe litt opp og ned i temp, før den låste seg på -40 lyktehuset hans er jo vanlig faceliftlamper fra hella. hvis du tenker på us blinkerne så er det kodet bare Oki skal sjekke hva som er gale hva er best av frontlykter? er vel xenon teknik som skal brukes? eller halogen teknik? (har skummelt lite peiling på frontlykte) (skal slutte å spør her) Xenon lys gir mye bedre lys enn halogen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 hva er best av frontlykter? er vel xenon teknik som skal brukes? eller halogen teknik? (har skummelt lite peiling på frontlykte) (skal slutte å spør her) Neinei, ikke slutt å stille spørsmål...da er det ingen som får greie på noe som helst Xenon gir jo best lys, men derosm du skal ha ettermontere det på en bil, husk at du må ha nivåregulering av lyktene, samt lyktespyling. Det er et helvete å møte biler med uoriginal xenon som ikke er justert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2012 Etter mange måneder med feilsøking fikk jeg løst problem med S-sport mode som blinket på speedometer. Bilen rpm gikk opp og ned. Bilen giret opp og ned selv. Jeg fant ut tilslutt at det var EGS ECU som var feil. Jeg reprogrammert samme software på ecu. Jeg fikk sammen feil. Jeg kjøpte brukt EGS Ebay- 620 kr og oppdaterte til nyeste software. Problemet er løst . Noe bilder mens jeg oppdaterte software til girkassen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Juli 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2012 Nå er det tid til nytt prosjekt : Start og Stopp knapp . Jeg fikk samlet alle delene. Her er noe bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Juli 17, 2012 Share Skrevet Juli 17, 2012 må legge ut masse bilder å beskrivelse om hvordan du gjør det:) dritkult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Juli 17, 2012 Share Skrevet Juli 17, 2012 Skal følge med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Juli 17, 2012 Share Skrevet Juli 17, 2012 Nå er det tid til nytt prosjekt : Start og Stopp knapp . Jeg fikk samlet alle delene. Her er noe bilder.[ Bilde ] [ Bilde ] dette skal følges med på ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juli 17, 2012 Share Skrevet Juli 17, 2012 Stilig å ettermontere Start/Stopp knapp, som nevnt over her, så hadde det vært kjempebra om du dokumenterte hele prosessen! Følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Juli 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2012 Det skal jeg gjøre. Resultat er som dette. Jeg mangler fortsatt 2 plugger fra BMW. Jeg får de om noen dager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2012 Klargjort hullet til knappen. Før Etter: laget en mal på listen: Så er den på plass: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 Stilig! Hvordan vil det fungere i praksis? Må man vri om nøkkelen 2 hakk, og så trykke på kappen? Eller er det bare å ha nøkkelen i tenninga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2012 Stilig! Hvordan vil det fungere i praksis? Må man vri om nøkkelen 2 hakk, og så trykke på kappen? Eller er det bare å ha nøkkelen i tenninga? Nei! Du må ha nøkkel i posisjon 2. Det er samme for E90. Du må trykke nøkkelen inn og trykker på knapp. Det er ikke vits, men men kjekt å ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 Så med andre ord "mer" jobb å starte bilen, hehe. Kult prosjekt uansett Lykke til, spent på resultatet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2012 Så med andre ord "mer" jobb å starte bilen, hehe. Kult prosjekt uansett Lykke til, spent på resultatet! Riktig "mer jobb" ja . Du må lade opp nøkkelen. Du kan enten vri og starter bilen ellers vrir til posisjon II og trykker på knappen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2012 Klargjørt ledningsnett . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå