mudbug Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2011 Så pluss er rød og jord er lysegrå? Hva med bak da? Eller har du vindu der også? Tenkte mer på andre ting ang kodingen, er det gratisprogram? 1. postiv (+ ) for å få vinduet opp og ned. 2. negative (brunn) 3. bakrunnlys (lysegrå med rødstripe) Du kopler på brunn (-) og bakgrunnlys (+) Du kopler sammen på masterdør modul på føresiden. Tenkte mer på andre ting ang kodingen, er det gratisprogram? Det er avhengig av om du kan litt PC kunnskap + UNIX språk. Det tar litt tid. Det går an å kjøpe fra Ebay, ferdig installert og plugg rett inn i IBM T30. Jeg anbefaler deg å lese denne tråden. http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=185178 Program fins på nett ja. Her er en link som viser at du kan installere selv: http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1401774 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 hvorfor trenger man en t30? tenk om det var så lett som vag-com a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 hvorfor trenger man en t30? tenk om det var så lett som vag-com a T30 trenger kun når du kjøpe fra Ebay hvis det står T30, ellers du kan bruke de andre gammel PC også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2011 Idag monterte jeg ekstra 12v uttak i bagasjerom Her er linken til DIY. viewtopic.php?f=1&t=193670 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Du har roen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 Genial DIY mudbug. Frister å gjøre dette selv, ålreit å ha når man skal på langturer o.l! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2011 Nå er bak varmesete fra E38 på min bil igang. Jeg har fått alle delene fra Ebay. Tok en test, alt er OK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Dæven altså! hva du ikke gjør med den bilen din! tenkte på dette i dag også, at det vil jeg gjøre når jeg får meg nytt interiør en gang i tiden, du får lage en diy som med alt det andre du gjør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2011 Det er helt sikker en DIY. Jeg har gjort egen OEM rele' til varmesete bak + sigarettetenner som er genialt for DVD spiller (Nextbase) Rele' klar: Jeg vil lage flere sikringer, Terminal 15 (nøkkelen i posjon 1) Før rele' er montert rele' til bak varmesetet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Jeg har 3 releer plassert som dine 3 midterste, er de bare plassert annerledes? og hvor trekker du kablene frem til varmesetene? Henter du bare releer fra vrakbiler eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2011 Henter du bare releer fra vrakbiler eller noe? Ja, Jeg bor ikke lang fra bilhoggeri . Strøm henter jeg fra en boks rett over positive pol. Kopler på strøm til rele. Ta ut sikringsfester Setter inn flere sikringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 du skulle bodd nærmere oslo, så du kunne vist meg litt, skjønner ikke alt av sikringer osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2011 du skulle bodd nærmere oslo, så du kunne vist meg litt, skjønner ikke alt av sikringer osv Kjør til Stavanger, så viser jeg deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2011 Jeg er ferdig med bak varmesete fra E38 . Her er min DIY : DIY : Ettermontering bak varmesete fra E38. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Grattis grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå