_Niclas_ Skrevet Oktober 31, 2011 Share Skrevet Oktober 31, 2011 spent på åssen felgene vil holde seg uten klarlakk på vintersbruk! personlig syns jeg det er for små felger til e39 men resultatet ble meget pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet November 21, 2011 Forfatter Share Skrevet November 21, 2011 Det er på tiden å oppdatere litt på min bil. Denne er fra Ebay: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet November 21, 2011 Forfatter Share Skrevet November 21, 2011 Ny M5 dørliste: Det siste skal gjøre, er å sette en M5 motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 mye tøffe detaljer her likte godt lysa i dørhåntakene å koppholderen for den org i 5 serien er latterlig simpel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet November 22, 2011 Forfatter Share Skrevet November 22, 2011 Neste prosjekt blir stopp og start på min bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicklas 121 Skrevet November 25, 2011 Share Skrevet November 25, 2011 veldig fin denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet November 25, 2011 Forfatter Share Skrevet November 25, 2011 veldig fin denne Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet November 25, 2011 Share Skrevet November 25, 2011 Hvordan har du planlagt å koble opp start/stopp på en bryter? Tenker du deg at du må skru på tenninga på den "vanlige måten" med nøkkelen, også trykke på knappen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet November 25, 2011 Forfatter Share Skrevet November 25, 2011 Hvordan har du planlagt å koble opp start/stopp på en bryter?Tenker du deg at du må skru på tenninga på den "vanlige måten" med nøkkelen, også trykke på knappen? Skru på tenning til posisjon II rett før start og trykker på knappen . Det er sammen som denne video: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chad Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 meget meget MEGET bra utført! Har kjørt forbi deg en gang før faktisk, du er vel ikke fra hundvåg.. ? Kult å se alt arbeidet du har gjort, også veldig bra utført! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet November 28, 2011 Forfatter Share Skrevet November 28, 2011 meget meget MEGET bra utført!Har kjørt forbi deg en gang før faktisk, du er vel ikke fra hundvåg.. ? Kult å se alt arbeidet du har gjort, også veldig bra utført! Takk for det. Yeep jeg er fra Hundvåg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Jeg pleier og se denne bilen nesten hver dag, bor på hundvåg. Gratulerer mudbug med en strøken e39! Og mye utstyr/gadgets er jo alltid morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet November 28, 2011 Forfatter Share Skrevet November 28, 2011 Jeg pleier og se denne bilen nesten hver dag, bor på hundvåg. Gratulerer mudbug med en strøken e39! Og mye utstyr/gadgets er jo alltid morsomt Takk takk. . Jeg må passe på meg for du vet hvem jeg er . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Meget flott:o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2011 Det ble kald ute. Jeg har ikke gjort mye med bilen i det siste. Jeg skiftet kun spennerfjær for registerkjeden. Her er DIY for å skifte spennerfjær for registerkjeden. Det er 3mm kortere i forhold til den nye fjæren. http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=210940 og nå er bilen kjørt 133333 km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå