nimitz Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 Ser at hjulboltene skal tiltrekkes med 100 nm på min E39. Synes det ser lite ut, men det er kanskje riktig? Noen som har mening om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 er riktig det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 Nja, er det ikke 112 nm da? Men det er nok i massevis. Jeg har gjort det på mine dekk både sommer som vinter ved alle mine 7 dekkskift. Funker veldig bra i forhold til hva dekksjappene gjør og moser på med altfor mye moment. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pekka Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 Funker veldig bra i forhold til hva dekksjappene gjør og moser på med altfor mye moment. Jo takk, måtte bruke 1 meter latmannsarm for å få av boltene til vinterhjulene på den nye bruktbilen Heldigvis er det jeg som skifter dekk fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 Jeg glemte kanskje det viktigste, og det er at jeg bestandig pusser boltene fri for skitt med stålbørste og papir. Deretter smøres de med en liten ertestørrelse med aluminiumpasta eller kobberpasta ved innsetting. Det er gull verdt. Navet og felgen smøres også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 er egentlig 110nm på stålfelger og 90-100 på alu felger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå